ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهید حججی
  • شناسه : 65684
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
  • 280 بازدید
  • ارسال توسط :
بیانات رهبرانقلاب و سید حسن نصرالله درباره سرلشکر قاسم سلیمانی + فیلم

بیانات رهبرانقلاب و سید حسن نصرالله درباره سرلشکر قاسم سلیمانی + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعاتی پیش صفحه رسمی اینستاگرام سرلشکر قاسم سلیمانی درباره بیانات رهبرانقلاب و سید حسن نصرالله فیلمی منتشر کرد. برای نخستین‌بار قسمتی از حضور ایشان در منزل شهید قمی (فرمانده شهید حججی که لحظاتی پیش از […]

بیانات رهبرانقلاب و سید حسن نصرالله درباره سرلشکر قاسم سلیمانی + فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعاتی پیش صفحه رسمی اینستاگرام سرلشکر قاسم سلیمانی درباره بیانات رهبرانقلاب و سید حسن نصرالله فیلمی منتشر کرد. برای نخستین‌بار قسمتی از حضور ایشان در منزل شهید قمی (فرمانده شهید حججی که لحظاتی پیش از اسارت او به شهادت رسید) در این فیلم قرار گرفته که در آن والده این شهید بزرگوار به حاج قاسم می گوید: “چشم امیدمان به شما و حضرت آقاست”.

در ادامه می توانید فیلمی که که ساعاتی پیش در صفحه رسمی اینستاگرام سرلشکر قاسم سلیمانی درباره بیانات رهبرانقلاب و سید حسن نصرالله و همچنین علت انجام ندادن دیپلماسی در مقابل داعش منتشر شد، مشاهده کنید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.