ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6569
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
تشیع 3 شهید مدافع حرم با حضور پرشور مردم پاکدشت انجام شد

تشیع 3 شهید مدافع حرم با حضور پرشور مردم پاکدشت انجام شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاکدشت 24؛ شهیدان عبدالله و غفورجعفری واسدالله یوسفی که از تیپ فاطمیون به سوریه اعزام شده بودند امروز جمعه بر دستان پرمهر وولایی مردم شهرستان پاکدشت تشیع گردیدند.  مراسم تشییع پیکر پاک این 3شهید مدافع حرم ساعاتی پیش با حضور پرشور […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاکدشت 24؛ شهیدان عبدالله و غفورجعفری واسدالله یوسفی که از تیپ فاطمیون به سوریه اعزام شده بودند امروز جمعه بر دستان پرمهر وولایی مردم شهرستان پاکدشت تشیع گردیدند.  مراسم تشییع پیکر پاک این 3شهید مدافع حرم ساعاتی پیش با حضور پرشور مردم شهرستان پاکدشت و" سرهنگ پاسدار کمال محمد بیگی"فرمانده سپاه،" سرهنگ سلمان آدینه وند" فرمانده نیروی انتظامی،" علیش پور"  دادستان و " حجت الاسلام والمسلمین لزومی" امام جمعه شهرستان و…… برگزار شد.

” سرهنگ پاسدار کمال محمد بیگی” فرمانده سپاه پاکدشت درحاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پاکدشت ۲۴، در خصوص شهدای مدافع حرم عنوان کرد: مقام شامخ شهدا بسیار بالاست وفقط خدا میتواند اجر وپاداش شهدا را بدهد.

فرمانده سپاه پاکدشت با تاکید بر اجر بالای شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم اجرشان بالاتر از شهدای ۸ سال دفاع مقدس است زیرا آنها با گذشت این همه سال به نوای سید وسالار شهدا، امام حسین(ع)، لبیک گفتند وبرای حفاظت از حرم حضرت زینب(س) ، به سوریه رفتند.

وی در ادامه عنوان کرد: این شهدا در راه دین و حرم ائمه(ع) و در راه دفاع از اسلام و ناموس اسلام که همان حرم حضرت زینب(س)است مبارزه کردند وبه مقام شامخ شهادت نائل گشتند.

بیگی با بیان اینکه دفاع از اسلام قومیت نمی شناسد، مطرح کرد: شهدای مهاجرین جمهوری اسلامی افغانستان، اجرشان بسیار بالاست زیرا این عزیزان به دلیل بی کفایتی برخی از مسئولین کشور خود میهمان ایران شدند و در کشور عزیزمان سکونت کردند و از آنجایی که دفاع از اسلام، قرآن و دین قومیت نمیشناسد، این عزیزان احساس مسئولیت کردند و به جنگ با تروریستها در خط مقدم جنگ در سوریه رفتند.

فرمانده سپاه پاکدشت، در ادامه بیان کرد: همه مسلمانان از جمله ایرانی ، افغانستانی، پاکستانی، سوری، لبنانی و یمنی برای دفاع از اسلام به جنگ در مقابل دشمنان اسلام خبیث تکفیری میرویم و در مقابل این گروهک تکفیری ایستادگی خواهیم کرد حتی اگر شهید شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن