ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65713
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۴۷
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون در ساوه تشییع می‌شود

پیکر مطهر شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون در ساوه تشییع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم از ساوه، پیکر مطهر شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون این هفته و با حضور مسئولان و مردم شهرستان ساوه در این شهر تشییع و تدفین می‌شود. معاون سیاسی فرمانداری ساوه با اشاره به این مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: پیکر شهید مدافع حرم روز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم از ساوه، پیکر مطهر شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون این هفته و با حضور مسئولان و مردم شهرستان ساوه در این شهر تشییع و تدفین می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری ساوه با اشاره به این مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: پیکر شهید مدافع حرم روز پنجشنبه در ساوه تشییع می‌شود.

حسین معمارنیا با اشاره به مراسم تشییع شهید مدافع حرم سید محمود علوی افزود: "سیدمحمود علوی" 19 ساله و از  برادران افغانستانی و از اعضای تیپ فاطمیون بود که در درگیری با تکفیری‌ها در راه دفاع از مقدسات اسلامی به ویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض شهادت نائل آمد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر این شهید والامقام صبح روز پنجشنبه 9 آذرماه از مقابل بیمارستان شهید مدرس به سمت امامزاده سیداسحاق روی دستان شهیدپرور این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساوه تصریح کرد: مراسم بزرگداشت این شهید عصر همان روز در امامزاده سید اسحاق برگزار می‌شود  و مراسم شبی با شهدا و وداع با این شهید مدافع حرم چهارشنبه شب در مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.