ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 65715
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۴۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
حامیان و مولدان داعش با ایستادگی رهبر انقلاب رسوا شدند/شهدای لشکر فاطمیون افتخار اسلام هستند

حامیان و مولدان داعش با ایستادگی رهبر انقلاب رسوا شدند/شهدای لشکر فاطمیون افتخار اسلام هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ حجت الاسلام شیخ کاظم صدیقی، شامگاه دوشنبه، در مراسم آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و گرامیداشت شهید مدافع حرم فاطمیون حجت الاسلام سید نبی حسینی و 200 شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان، اظهار کرد: هدایت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ حجت الاسلام شیخ کاظم صدیقی، شامگاه دوشنبه، در مراسم آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و گرامیداشت شهید مدافع حرم فاطمیون حجت الاسلام سید نبی حسینی و 200 شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان، اظهار کرد: هدایت و رهبری یکی از اسماء و صفات خداوند است که این خصلت فقط در ذات اوست ولی به بندگان شایسته خود همچون اهل بیت تفویض می کند.

وی با اشاره به آیه تطهیر، گفت: اهل بیت طبق تفسیر این آیه از هرچه غیر از خدایی است مطهر هستند، لذا هوا و هوس ندارند ومی توانند صفت راهبر ی وهدایت خداوند را داشته باشند.

حجت الاسلام صدیقی یادآور شد: حکومت و قدرت از آن کسی است که قدرت وجودی دارد و آن اهل بیت هستند، چون هوا و هوس ندارند، هدایت و رهبری جامعه اسلامی متعلق به امام معصوم (ع) است، ولی در زمان غیبت باید فردی صالح در راس حاکمیت قرار گیرد و یقین بدانید امام معصوم آن شخص را هدایت می کند.

وی تصریح کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس با قدرت ایمان وتوکل بر اهل بیت وخداوند با قدرت های بزرگ چنگ در چنگ انداختیم و امام زمان (عج) با هدایت های خود ملت ایران را پیروز کردند، ندای امام زمان (عج) و هدایت تکوینی ایشان باعث یکپارچگی ملت ایران برای ایستادگی در مقابل ظالمین و مستکبرین شد.

امام جمعه موقت تهران افزود: کسانی که کاری به دزدی ها، مستکبران، ظالمان، فحشا درجامعه و هجمه های فرهنگی ماهواره ها علیه خانواده ها ندارند و فقط یک عبایی روی سرخود کشیده اند و به دنبال یک زندگی راحتی هستند، بدانند مطابق اسلام و اهل بیت حرکت نمی کنند.

وی ادامه داد: ایستادگی رهبر معظم انقلاب در مقابل زورگویان عالم که نمونه بارز آن ایستادگی در برابر داعشی که از سراسر دنیا نیرو گرفته بود الگویی برای ما است، گرفتن جشن پیروزی نابودی داعش دراین ایام باید برای همگان درس عبرت باشد و بدانند رهبری دشمنان را سوا کرد.

حجت الاسلام صدیقی، عنوان کرد: امروز با درایت و هوشمندی رهبری، بسیج در دنیا نهادینه شده است و این شجره قدرتمند، در عراق، سوریه و… نشر پیدا کرده است.

به گفت وی، امروز بسیج در دنیا توسعه یافته است و کشورهای منطقه با تمسک به این شجره صالحه، در مقابل مستکبرین پیروز شده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا با این اوصاف تا ظهور حضرت حجت (عج) هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: امروز سخنان رهبری در امریکا بر دستان معترضان به ترامپ پلاکارد شده است.

امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه شهر اصفهان شهر عالمان و شهدای بزرگ است، افزود: در دوران دفاع مقدس شهید خرازی ها، شهید همت ها و در این دوران شهید 25 ساله گمنامی چون شهید حججی حاصل اخلاص اصفهانی ها است، اما دراین میان شهدای لشکر فاطمیون افتخار آفرین شیعه و اسلام هستند و ناشناخته ماندند.

حجت الاسلام صدیقی، تاکید کرد: لشکر فاطمیون در شهادت، شهامت و شجاعت بی بدیل اند و شهید حجت الاسلام سید نبی حسینی مصداقی براین ادعا بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.