ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65792
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۳۹
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
روایت شهید مدافع حرم حاج مصطفی نبی‌لو «از آسمان»

روایت شهید مدافع حرم حاج مصطفی نبی‌لو «از آسمان»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، برنامه «از آسمان» این هفته زندگی، شهید مدافع حرمی را که دوبار جانباز شد روایت می کند. شهید نبی لو یک‌بار در دوران دفاع مقدس و بار دیگر در جبهۀ دفاع از حریم اهل بیت، جانباز شد و نهایتا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، برنامه «از آسمان» این هفته زندگی، شهید مدافع حرمی را که دوبار جانباز شد روایت می کند. شهید نبی لو یک‌بار در دوران دفاع مقدس و بار دیگر در جبهۀ دفاع از حریم اهل بیت، جانباز شد و نهایتا در همین جبهه به شهادت رسید.

شهید بزرگوار مصطفی نبی‌لو متولد سال ۱۳۴۵ و از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در چهارمین اعزام به سوریه به شهادت رسید. مردی که به مهربانی و حسن خلق مشهور بود. متن زیر را شهید نبی لو قبل از اعزام به عنوان پیام خداحافظی نوشته بود:

«آنقدر در میزنم این خانه را
تا ببینم روی صاحب خانه را

سلام علیکم

به لطف خداوند باری‌تعالی مجددا برای آستان‌بوسی و خدمت عمه سادات و سه ساله اباعبدالله الحسین پذیرفته شدم.

لذا از تمامی عزیزان حلالیت می طلبم و دعاگویتان خواهم بود. والعاقبةُ للمتقین.

عبد تواب خدا مصطفی نبی‌لو»

گروه برنامه ساز «از آسمان» در برنامۀ این هفتۀ خود چند نما از زندگی جذاب و پرکشش شهید مدافع حرم حاج مصطفی نبی لو را روایت می کند.علاقمندان به فرهنگ شهادت می توانند این قسمت «از آسمان» را جمعه دهم آذرماه ساعت 16:30 از شبکۀ دو سیما تماشا کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.