ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6585
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
تأکید بر تشکیل ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در خلخال

تأکید بر تشکیل ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در خلخال

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی پشتیبانی از حرم شهرستان خلخال که با حضور آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، نماینده استاندار اردبیل، نماینده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و نماینده ستاد […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی پشتیبانی از حرم شهرستان خلخال که با حضور آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، نماینده استاندار اردبیل، نماینده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و نماینده ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل در دفتر امام جمعه خلخال تشکیل شد بر لزوم تشکیل ستاد پشتیبانی مدافعان حرم خلخال تأکید کرد و گفت: استحکام استکبار ضعیف‌تر از استحکام ملت ایران است.

مسؤول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان خلخال با اشاره به سمت و سوی مردم انقلابی خلخال در هشت سال دفاع مقدس و حمایت از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، اظهار کرد: شهرستان خلخال پشتوانه مطلوبی در حمایت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشته و در عرصه‌های دفاع از مرزهای اعتقادی، دینی، ایمانی و ملی پشتکار خود را نشان داده و در این برهه از زمان نیز با تأسی از‌ پیشینه انقلابی خود با اهدای کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی ستاد مدافعان حرم در شهرستان خلخال را یاری می‌کنند.

فرمانده سپاه خلخال: ما اجازه حمله به اعتقادات دینی را نمی‌دهیم

در این جلسه دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان خلخال نیز به حمله دشمن به اعتقادات و فرهنگ دینی ما اشاره کرد و افزود: مدافعان حرم در مرز دفاع از اعتقادات قرار داشته و نیاز به همت و حمایت مردم فهیم شهرستان خلخال دارند.

سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی بیان کرد: شهرستان خلخال با اینکه به نسبت سایر شهرستان‌ها از امکانات درآمدی و زیرساختی پایینی برخوردار است، اما در سال 94 و در سه ماهه اول سال 95 بیش از 30 میلیون تومان کمک‌‌های مردمی را ساماندهی و جمع‌آوری کرده‌ است که تلاش می‌کنیم با فرهنگ‌سازی این حمایت‌ها به صورت پرشور از سوی مردم خلخال ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: ما وظیفه حمایت از اعتقادات دینی، ملی و مذهبی را داریم و اجازه نمی‌دهیم سلفی‌ها، تکفیری‌ها و گروهک‌های تروریستی با تفکرات غربی و آمریکایی خود به اعتقادات ما ضربه بزنند.

فرمانده سپاه خلخال از مسؤولان استانی این ستاد خواست تا با برگزاری جلسات مستمر و هماهنگی با ستادهای شهرستانی زمینه فرهنگ‌سازی مطلوب، حساس‌سازی و آماده‌سازی زمینه همکاری شایسته مردمی، همراه‌سازی مردم و کمیته‌های سازماندهی شده و آشناسازی برای حضور گسترده مردم در عرصه حمایت از مدافعان حرم را فراهم سازند.

فرماندار خلخال: دفاع از حرم دفاع از اعتقادات دینی ماست

فرماندار خلخال و معاون ستاد پشتیبانی مدافعان حرم شهرستان خلخال نیز در سخنانی با تقدیر از زحمات رزمندگان مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم کشورمان گفت: حرمین شریفین تنها برای سنگ و آجر و یک سری مصالح نیست بلکه حرم حضرت زینب(س) برای ما اعتقاد و تفکر دینی ماست.

علی نظری شیخ احمد با اعلام حمایت قاطع فرمانداری شهرستان خلخال از ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل افزود: کمترین کار از سوی ما حمایت از رزمندگان حاضر در این مناطق است که این یک وظیفه شرعی و انسانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن