ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65875
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
  • 402 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا باعث کشته شدن 130 میلیلون نفر در دنیا

آمریکا باعث کشته شدن 130 میلیلون نفر در دنیا

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: بنا به اعتراف مسؤولان آمریکایی، داعش ثمره‌ تلاش 20 ساله آنان بود که در قالب پروژه‌ای به نام «لانه‌ زنبور» طراحی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم جشن پیروزی […]

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: بنا به اعتراف مسؤولان آمریکایی، داعش ثمره‌ تلاش 20 ساله آنان بود که در قالب پروژه‌ای به نام «لانه‌ زنبور» طراحی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم جشن پیروزی محور مقاومت و گرامیداشت هفته‌ بسیج دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: تمام جنگ‌ها اعم از جنگ‌های جهانی، جنگ ویتنام و جنایات داعش همگی از نقشه‌ها‌ی استکبار جهانی بوده‌اند و طبق اعترافات و مستندات موجود، آمریکا در طول 80 سال گذشته، باعث کشته شدن 130 میلیون نفر انسان بی‌گناه شده است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: آمریکا داعش را طراحی کرد و به کمک فرانسه، از هیچ پشتیبانی مالی، تجهیزاتی، اطلاعاتی و امنیتی برای داعشیان دریغ نکرد، اما رزمندگان جبهه‌ی مقاومت با حداقل امکانات همچون دوران هشت سال دفاع مقدس پیروزی بزرگی را رقم زدند.

عباسقلی‌زاده با بیان این که اگر آینده‌نگری و پیش‌بینی اهداف تشکیل دولت اسلامی عراق و شام از سوی رهبری نبود، ایران اکنون گرفتار مصائب بسیاری بود، گفت: درایت و هدایت معصوم‌گونه‌ رهبر معظم انقلاب، ولایتمداری مردم و دفاع رزمندگان از بلاد اسلامی در جبهه‌ی مقاومت از علل اصلی پیروزی جبهه‌ی مقاومت به شمار می‌آیند.

وی بیان کرد: بنابه اعتراف مسئولان آمریکایی، داعش ثمره‌ تلاش 20 ساله‌ی آنان بود که در قالب پروژه‌ای به نام «لانه‌ی زنبور» طراحی شد.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه دشمن شناسی وظیفه‌ی ذاتی هر فرد مسلمان است، خاطرنشان کرد: عربستانی‌ها با نام اسلام برعلیه اسلام عمل می‌‌کنند و چون مسلمانان ایرانی به امام عصر(عج) ایمان دارند و برای ظهور ایشان زمینه‌سازی می‌کنند، عربستان دشمنی خود با ایران را به طور علنی آشکار ساخته است.

اکبر فرهنگی والا پدر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا نیز در این مراسم اظهار کرد: شهدا از ما انتظار داشتند تا از ولایت فقیه پشتیبانی کرده و بصیرت داشته باشیم تا آسیبی کشور ما را تهدید نکند.

وی افزود: در تمام توطئه‌های بعد از انقلاب همچون جنگ، منافقین، توطئه‌ی کردستان و پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عمل به تدابیر و فرامین رهبری ما را در راه پیروزی یاری کرده است. پشتیبانی مردم آگاه و فهیم کشور نیز در پشت سر گذاشتن بحران‌ها بی‌تاثیر نبوده است.

فرهنگی والا با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و شهدای مدافع حرم گفت: با وجود دشمنان بسیار خطرناک که به اصولی پایبند نبودند، شهدا با عمل به تدابیر و فرامین رهبری زمینه پیروزی در جبهه مقاومت را فراهم آوردند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های اعتقادی و اخلاقی شهید مدافع حرم، «وحید فرهنگی والا» افزود: وحید قبل از آنکه مدافع حرم باشد، مدافع ولایت و حریم اهل بیت بود و در دوره تهاجم فرهنگی دشمن به عنوان سرباز جنگ نرم عمل می‌کرد و به هیچ عنوان خستگی برایش معنی نداشت.

فرهنگی والا ادامه داد: این شهید همواره مشغول انجام کارهای فرهنگی بود و معتقد بود که در زمان جنگ دشمنان ما عده‌ی مشخصی بودند، ولی امروزه با وجود جنگ نرم دشمنان ما مشخص نیستند.

وی خاطرنشان کرد: شهید به نماز اول وقت اعتقاد عمیقی داشت و تمامی کارهای خود را به بعد از اقامه نماز اول وقت موکول می‌کرد. او همیشه به بازدید دانشجویان از مناطق جنگ زده تأکید داشت تا دانشجویان از نزدیک ببینند برای پیروزی انقلاب اسلامی چه زحمت هایی کشیده شده است. امنیت کنونی خود را مدیون خون شهدا هستیم از این رو امیدواریم مردم نیز پاسدار خون شهدا باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.