ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65903
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۲۳
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از تمثال شهید موحد نیا با بیش از ۲ هزار گلبرگ

رونمایی از تمثال شهید موحد نیا با بیش از ۲ هزار گلبرگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار،مجتبی مومن هنرمند سبزواری و خالق اثر تمثال این شهید در این مراسم با بیان اینکه این طرح را با بیش از 2هزار گلبرگ و با استفاده از سیستم کلاژ  که تکنیکی در انجام کارهای تجسمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار،مجتبی مومن هنرمند سبزواری و خالق اثر تمثال این شهید در این مراسم با بیان اینکه این طرح را با بیش از 2هزار گلبرگ و با استفاده از سیستم کلاژ  که تکنیکی در انجام کارهای تجسمی است به انجام رسانده است اظهارداشت: تکنیک کلاژ حرفه است که درآن با چسباندن تکه هایی از اجسان اثری هنری ثبت می شود و برای اولین بار این تکنیک برای تریم چهره استفاده شده است.

 

مومن در ادامه با اشاره به اینکه این اقدام کمترین کاری است که می توان برای ادای دین به شهدا و مخصوصا شهدای مدافع حرم انجام داد تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم با این اقدام یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگاه داریم.

 

برادر هادی موحد نیا  برادرشهید  در این مراسم با بیان اینکه تمام افرادی که در کشور با امنیت زندگی می کنند نسبت به انقلاب مدیون هستند و شهدا با نثار جان خود این دین را ادا کردند.

 

این فرمانده نظامی با بیان اینکه سیطره داعش بر کشورهای اسلامی به پایان رسیده است اما توطئه ها استکبار هیچ گاه به پایان نخواهد رسید تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید با بصیرت و هوشیاری مراقب فتنه های بعدی دشمنان باشند.

 

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران و اسلام هیچ گاه به پایان نخواهد رسید ادامه داد: عمل به فرامین رهبری و پیروی از ولایت می تواند ضامن بقای امنیت کشور باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.