ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65905
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۳۹
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
تکرار ادعای غربی‌ها: موشک‌های شلیک‌شده یمنی‌ها ایرانی هستند!

تکرار ادعای غربی‌ها: موشک‌های شلیک‌شده یمنی‌ها ایرانی هستند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد بقایای چهار موشک بالستیک شلیک شده از سوی نیروهای انصارالله در یمن نشان می دهد که ظاهرا این موشک ها طراحی شده و ساخت ایران هستند. رویترز در گزارش خود آورده: کمیته مستقل ناظران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد بقایای چهار موشک بالستیک شلیک شده از سوی نیروهای انصارالله در یمن نشان می دهد که ظاهرا این موشک ها طراحی شده و ساخت ایران هستند.

رویترز در گزارش خود آورده: کمیته مستقل ناظران سازمان ملل در تاریخ 24 نوامبر به شورای امنیت در گزارشی گفته است تا کنون مدرکی مبنی بر تعیین هویت واسط یا تأمین کننده این موشک ها که با نقض ممنوعیت ارسال تسلیحاتی وضع شده از سوی سازمان ملل در آوریل 2015، برای نیروهای انصار الله سلاح فرستاده، یافت نشده است.

در این گزارش آمده است: ناظران سازمان ملل از دو پایگاه نظامی سعودی برای مشاهده بقایای موشک هایی که مقامات عربستان پس از حملات 19 مه، 22 و 26 ژوئیه و 4 نوامبر جمع آوری کرده بودند، بازدید کردند؛ همچنانکه 4 محل اصابتی را که حمله چهارم نوامبر برجای گذاشته بود، بررسی کردند. طبق ادعای ناظران سازمان ملل، ویژگی های طراحی و ابعاد اجزای بررسی شده توسط این کمیته نشان می‌دهد ویژگی های این موشک ها با یکی از موشک‌های ساخت ایران مطابقت دارد.

گفتنی است، ادعای رسانه ها و سازمان های غربی در خصوص کمک های تسلیحاتی ایران به انصارالله یمن در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان بارها این ادعا را رد کرده اند. همچنین چندی پیش فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به ادعای مسئولین آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه عربستان گفته بود: اصلا ما امکان انتقال موشک به یمن را نداریم و موشک‌ها برای خودشان است که بازسازی و بُرد آن را زیاد کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.