ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6592
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
ترجیح اعزام به سوریه به جای انگلیس

ترجیح اعزام به سوریه به جای انگلیس

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بابلسر، قدرت کریمیان امشب در جلسه شورای اداری بخش بهنمیر در سالن اجتماعات این بخشداری با تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه امام علی (ع) و شهید حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان سومین شهید مدافع حرم بخش بهنمیر اظهار کرد: مهم‌ترین آرزوی شهید بزرگوار حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بابلسر، قدرت کریمیان امشب در جلسه شورای اداری بخش بهنمیر در سالن اجتماعات این بخشداری با تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه امام علی (ع) و شهید حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان سومین شهید مدافع حرم بخش بهنمیر اظهار کرد: مهم‌ترین آرزوی شهید بزرگوار حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان این بود که در صدر مجاهدان باشد و به فیض شهادت نائل آید.

وی افزود: یقینا کسب این امتیاز برای او بسیار ارزشمند بود، این شهید سطح 9 حوزه را پشت سر گذاشته، دانشجوی رشته فلسفه و مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی بود.

عموی شهید مدافع حرم با بیان اینکه امسال به این شهید بزرگوار پیشنهاد داده شد به عنوان مبلغ به کشور انگلیس رود اما وی سوریه را ترجیح داد، گفت: وی به عنوان روحانی و با تعلیم آموزش‌های لازم به عنوان مدافع حرم در سوریه برای چهارمین بار اعزام شده بود.

کریمیان با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر وضعیت این شهید مشخص شود،افزود: تکفیری‌ها وقتی فهمیدند وی یک فرد روحانی است، پیکرش را تحویل ندادند و مسؤولان کشور ما هم درصدد هستند مبادله‌ای برای دریافت پیکر مطهر این شهید انجام دهند.

وی افزود: پدر شهید اعلام کرد من حاضر نیستم برای برگشت جنازه پسرم پولی پرداخت شود، تا آنها به واسطه این پول گلوله‌ای تهیه کنند و سینه رزمنده دیگری را بدرند، ما راضی به این کار نیستیم و اجازه این کار را نمی‌دهیم.

رئیس شورای بهنمیر در ادامه با بیان اینکه مردم بخش بهنمیر به نوعی گرفتار مدیریت چندگانه هستند، افزود: مردم گرفتار تصمیمات مدیریت چند گانه هستند.

کریمیان با تاکید به اینکه محصول کشاورز با هر کیفیتی که باشد باید به فروش برسد، تصریح کرد: کشاورزان با مکافات بسیار اقدام به تولید می‌کنند اما مسؤولان هنگام خرید موجب رنجش و ایجاد مشکلات فراوان برای کشاورزان می‌شوند.

 وی با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر پروژه سد البرز اجرایی شود تا منبع تامین مطمئنی برای رفع مشکلات کم‌آبی بخش بهنمیر داشته باشیم، گفت: هر جا که استعداد و شکوفایی وجود داشته باشد برخی مسؤولان به دنبال ضربه زدن به این استعدادها هستند.

رئیس شورای شهر بهنمیر تصریح کرد: در برخی اوقات اگر کشاورزان ما با فکر خود کشاورزی کنند موفق‌تر از زمانی هستند که برای آنها تصمیم بگیرند،مسؤولان در زمانی که باید از خطایی جلوگیری کنند چشم‌پوشی می‌کنند اما همین که پای کشاورزان و طبقات ضعیف جامعه به میان آمد، همه قانونمند می‌شوند.

کریمیان خاطرنشان کرد: بهنمیر در محاصره مرغداران است، اطراف بهنمیر را به گونه‌ای مرغداران بستند که امکان توسعه وجود ندارد و کشاورزان مجبورند در محدوده طرح هادی حرکت کنند و اگر کسی بخواهد پروژه‌ای اجرا و مجوز آن را هم دریافت کند، مرغداران مانع می‌شوند.

وی افزود: چرا باید زمین کشاورز در حریم مرغداران قرار گیرد، فردی که مرغداری تاسیس می‌کند باید حریم خود را خود مشخص کند اما مرغداران در جوار زمین‌های کشاورزی کشاورزان، مرغداری تاسیس می‌کنند و اجازه هیچ گونه فعالیت حتی ساخت یک سرویس بهداشتی را به کشاورزان را نمی‌دهند.

کریمیان در پایان گفت: عمده شکایت مردم بهنمیر از مرغداران است و مسئولان نیز مدافع حقوق مرغداران هستند که نیاز به رسیدگی و بررسی دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن