ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65926
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
  • 260 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات مالی امامزاده ها شفاف است/ دشمن کارش دشمنی است و از دشمن توقع رفاقت و همراهی نداریم

عملیات مالی امامزاده ها شفاف است/ دشمن کارش دشمنی است و از دشمن توقع رفاقت و همراهی نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز در آیین رونمایی از گنبد بارگاه امامزاده حمزه بن موسی کاظم(ع) و در جمع هیئت امنای بقاع ضمن گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: خدمت در امامزاده ها با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز در آیین رونمایی از گنبد بارگاه امامزاده حمزه بن موسی کاظم(ع) و در جمع هیئت امنای بقاع ضمن گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: خدمت در امامزاده ها با معنویت است و امور خیری که توسط خیّرین انجام می گیرد به عنوان باقیات و صالحات باقی می ماند.

وی به نقش هیئت امنا و مردم در توسعه امامزاده ها اشاره کرد و گفت: اماکن متبرکه ای که هییت امنای انقلابی دارند آبادتر هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، ترویج برنامه های فرهنگی در امامزاده ها را راهکاری مناسب برای مقابله با حربه های فرهنگی دشمن دانست و ادامه داد: دشمن کارش دشمنی است و از دشمن توقع رفاقت و همراهی نداریم لذا راهی نداریم جز اینکه برای آسیب های اجتماعی برگرفته از توطئه دشمن راهکار مناسب پیش بگیریم.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه اگر دشمن به دنبال تخریب و توطئه علیه امامزاده ها است به دلیل سیلی است که از امامزادگان خورده اند، بیان داشت: امامزاده ها انقلابی و استکبار ستیز بودند برای همین دشمن با توسعه چنین مراکزی واهمه دارد.

وی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت افزود: داعش دشمن اهل بیت و بشریت بود که به مددالهی و مجاهدت مدافعان حرم و سردار سلیمانی حکومت داعش از بین رفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، یادآور شد: اگر مدافعان حرم نبودند باید در کنار مرزهای کشور با داعش می جنگیدیم اما مدافعان حرم مبارزه با دشمن را به خانه دشمن منتقل کردند.

حجت الاسلام علیزاده به دستاورد دیدار با استاندار گیلان، اشاره کرد و بیان داشت: در دیدار با استاندار گیلان به یک مصوبه و همدلی رسیدیم تا با همت مسئولین در هر شهر یک امامزاده آباد شود.

وی با بیان اینکه امامزاده ها رکن هر منطقه به شمار می آیند، ادامه داد: توسعه و ترویج امامزاده ها بهترین خدمت فرهنگی به مردم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، ضمن تشکر از مساعدت و همکاری های کارخانه سیمان خزر لوشان خواستار همکاری بیشتر برای حفظ و نگهداری تاسیسات و گنبد امامزاده حمزه(ع) لوشان شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه اوقاف نگاه ظالمانه ندارد، بیان داشت: تعداد حضور مردم در امامزادگان از همه جا بیشتر است و مردم با هر تفکر و اعتقادی حضور پیدا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات مالی بقاع متبرکه در اوقاف قابل مشاهده و شفاف است، ادامه داد: برخی مردم فکر می کنند مبلغ میلیاردی از امامزاده ها برداشت می شود، در حالی که طی راه اندازی سامانه در اوقاف حتی یک ریال از نذورات شفاف و قابل مشاهده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، گفت: باید کاری کنیم مردم نیازهای شرعی خود را برطرف کنند.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت: یکی از علل افزایش آمار طلاق نبود مشاوره دینی برای زوجین است.

گفتنی است، مسئولین با حضور در مزار شهدای لوشان و قرائت فاتحه با آرمانهای شهدای والامقام تجدید پیمان کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.