ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65960
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۵۵
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
درگیری شدید میان طرفداران عبدالله صالح و حوثی‌های یمن در صنعاء

درگیری شدید میان طرفداران عبدالله صالح و حوثی‌های یمن در صنعاء

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حزب علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن اعلام کرده که سه تن از حامیان صالح در درگیری‌ها با نیروهای انصارالله، در صنعا کشته شدند. حزب صالح و انصارالله در یک جبهه با ائتلاف متجاوز عربی که از دو سال و نیم پیش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حزب علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن اعلام کرده که سه تن از حامیان صالح در درگیری‌ها با نیروهای انصارالله، در صنعا کشته شدند.
حزب صالح و انصارالله در یک جبهه با ائتلاف متجاوز عربی که از دو سال و نیم پیش وارد جنگ یمن شده، می‌جنگند.

ائتلاف عربی به بهانه حمایت از عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن به این کشور حمله کرده است و سبب شده صالح و حوثی‌ها که سال‌ها با هم دشمنی داشته‌اند با هم متحد شوند تا مقابل تجاوز خارجی بایستند.

در بیانیه منتشره از حزب کنگره سراسری مردمی یمن آمده است، هنگامی که نیروهای انصارالله به منزل سرهنگ طارق صالح، برادر زاده عبدالله صالح و رئیس محافظان وی حمله کردند، سه نگهبان کشته شدند، همچنین آنها منزل هشام شرف، وزیر خارجه در دولت نجات ملی را محاصره کردند.

در درگیری‌های روز جمعه که به امروز (شنبه) نیز کشیده شده تعدادی از نیروهای انصارلله نیز کشته شده‌اند و قبایل همپیمان صالح نیروهای خود را در دفاع از او به پایتخت فرستاده‌اند.

گفته می‌شود نیروهای قبایلی حامی صالح ورودی‌های جنوبی صنعاء را بسته‌اند تا مانع ورود طرفداران انصارالله به پایتخت شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.