ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65995
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۳:۴۹
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبر شورای عالی سیاسی یمن: فتنه عاملان خارج از قانون در  نطفه خفه شد

رهبر شورای عالی سیاسی یمن: فتنه عاملان خارج از قانون در نطفه خفه شد

یه گزارش شبکه خبری المسیره یمن، وی همچنین از دستگاه امنیتی خواست تا اقدامات مقتضی را برای افرادی که در این فتنه دست داشته اند، اتخاذ کنند.الصماد در بیانیه خود خطاب به مردم این کشور آورده است: کارهایی که عناصر و شبه نظامیان ویرانگر به آن دست زده اند، خطرناک ترین اقدامات است که از […]

یه گزارش شبکه خبری المسیره یمن، وی همچنین از دستگاه امنیتی خواست تا اقدامات مقتضی را برای افرادی که در این فتنه دست داشته اند، اتخاذ کنند.
الصماد در بیانیه خود خطاب به مردم این کشور آورده است: کارهایی که عناصر و شبه نظامیان ویرانگر به آن دست زده اند، خطرناک ترین اقدامات است که از آغاز تجاوز دشمنان به یمن، جبهه داخلی با آن روبه رو شد.
وی در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: ای ملت شریف یمن به شما مژده می دهم که ریشه این فتنه برکنده شد و به تمامی مردم یمن و سازمان های خارجی فعال درکشور در این خصوص اطمینان می دهم.
الصماد در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: از تمامی فریب خوردگانی که در راهزنی، یورش به تاسیسات و تعدی به شهروندان، نیروهای امنیتی در تمامی مناطق مشارکت داشته اند، می خواهم که به سرعت سلاح خود را تحویل داده و موجب تشدید فتنه گری نشوند.
وی در پایان تاکید کرد: فرصتی به شخصیت های اجتماعی و کمیته میانجیگری داده شود تا برادران ما در کنگره مردمی یمن را متقاعد کنند که دست از تعدی بردارند و عاملان و متجاوزان به شهروندان، امنیت و سازمان امنیتی و قضایی را تحویل دهند.
منابع خبری بامداد یکشنبه اعلام کردند: انصارالله یمن مناطق وسیعی از صنعا از جمله «الحی السیاسی» و دیگر مناطق جنوبی این شهر را از هواداران علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین و رهبر حزب کنگره مردمی بازپس گرفتند.
صنعا پایتخت یمن از چهارشنبه گذشته شاهد درگیری های مسلحانه میان انصارالله و نیروهای هوادار علی عبدالله صالح رهبر حزب کنگره مردمی یمن می باشد که این مسئله منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای دو طرف شده است.
شبس**9363*1488*مترجم: محمد تدو*انتشار دهنده: بهمن بامداد**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.