ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66012
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۰۷
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم سالگرد شهادت نخستین شهید مدافع حرم بوشهر برگزار می‌شود

مراسم سالگرد شهادت نخستین شهید مدافع حرم بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ظهیر زارعی مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سالگرد ایام شهادت شهید مدافع حرم استان بوشهر و برگزاری دومین سالگرد این شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ظهیر زارعی مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سالگرد ایام شهادت شهید مدافع حرم استان بوشهر و برگزاری دومین سالگرد این شهید والامقام در روستای باشی با حضور خانواده شهداء و مسئولین بخش دلوار برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری این مراسم خاطرات و حماسه های آفرینی های رزمندگان، ایثارگران و شهدای مدافع حرم  را در اذهان زنده و رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهیدان والا مقام  را برای نسل جوان ترسیم می‌کند و موجب می‌شود آنها با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

زارعی شهیدان را مظهر عدالت، عظمت، پایداری، انسجام ملی، دلاورمردی، شجاعت، ایثار و عشق به اسلام و رهبری دانست و گفت: مردم بخش دلوار که یکی از جوانان خود را به دفاع از حرم اهل بیت هدیه کرده است به میزبانی شهداء والامقام افتخار می‌کنند .

وی شهدای مدافع حرم را مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین یادگاران این دوران برشمرد و افزود: حضور پربرکت شهدای مدافع حرم و سایر شهدای هشت سال دفاع مقدس، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و شایسته است به بهترین شکل یاد و خاطره این بزرگواران زنده نگه داشته شود .

 مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) دلوار تصریح کرد: این برنامه روز دوشنبه این هفته راس ساعت 14 بعد از ظهر که در جایگاه جداگانه، برادران در مسجد این روستا وخوهران در حسینیه ابوالفضل العباس (ع) روستای باشی برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار بخش دلوار همواره با شکوه خاص و حضور بی نظیر در مراسم ها و یادواره های شهداء گرانقدر حضور دارند و این نشانه عشق و ارادت خالصانه آنها به شهداء، نظام و ولایت فقیه است .

زارعی در پایان نیز از عموم مردم شهید پروراستان بوشهر و دیار شهید رئیسعلی دلواری جهت شرکت در این یادواره دعوت به عمل آورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.