ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66094
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۳۶
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراز نگرانی آمریکا نسبت به درگیری‌ها در صنعا

ابراز نگرانی آمریکا نسبت به درگیری‌ها در صنعا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، متیو تولر، سفیر آمریکا در یمن با انتشار بیانیه‌ای در سایت سفارت این کشور اظهار داشت: آمریکا نسبت به پیامدهای درگیری‌های موجود میان نیروهای وابسته به جنبش انصارالله و نیروهای حامی علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، متیو تولر، سفیر آمریکا در یمن با انتشار بیانیه‌ای در سایت سفارت این کشور اظهار داشت: آمریکا نسبت به پیامدهای درگیری‌های موجود میان نیروهای وابسته به جنبش انصارالله و نیروهای حامی علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن در صنعاء و مناطق نزدیک به آن نگران است.

تولر در ادامه همه طرف‌ها را به آرام کردن اوضاع دعوت کرد و گفت: آمریکا از بیانیه‌هایی که طرف‌های مختلف درخصوص تلاش برای دستیابی به راه حلی مسالمت آمیز منتشر می‌کنند، استقبال می‌کند.

سفیر آمریکا در یمن افزود: خشونت‌ها در صنعاء و بحران انسانی حاد در این کشور نیاز به توقف فوری درگیری‌ها و امتیازدهی‌ها از سوی همه طرف‌ها را می‌طلبد.

صنعاء طی روزهای گذشته شاهد درگیری‌ها میان نیروهای انصارالله و نیروهای صالح بوده است.

به گفته شاهدان عینی نیروهای وابسته به انصارالله قدرت را در میدان نبرد در دست داشته و رهبران این نیروها موفق شدند بیشتر مناطق مهمی که در روزهای جمعه و شنبه از دست داده بودند را پس بگیرند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.