ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66110
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
  • 147 بازدید
  • ارسال توسط :
دستور شورای قضایی یمن برای دستگیری جنایتکاران

دستور شورای قضایی یمن برای دستگیری جنایتکاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، شورای عالی قضایی یمن در بیانیه‌ای با تأکید بر حمایت از شورای عالی سیاسی این کشور، عملکرد ارتش و نیروهای امنیتی و کمیته‌های مردمی در حفظ امنیت و ثبات کشور و آسایش عمومی را ستود. شورای قضایی همچنین از دادستان عمومی کشور خواست تا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، شورای عالی قضایی یمن در بیانیه‌ای با تأکید بر حمایت از شورای عالی سیاسی این کشور، عملکرد ارتش و نیروهای امنیتی و کمیته‌های مردمی در حفظ امنیت و ثبات کشور و آسایش عمومی را ستود.

شورای قضایی همچنین از دادستان عمومی کشور خواست تا به وظایف خود طبق قانون عمل کند و به طرف‌های ذی‌ربط دستور دهد تا تمام کسانی را که مرتکب جرمی شدند و یا در امنیت کشور خلل ایجاد کردند، تحت تعقیب قرار دهند و آنها را تحویل دستگاه قضایی دهند تا تدابیر لازم اتخاذ شود و طبق قانون مجازات شوند.

بر اساس گزارش العالم، شورای عالی قضایی یمن اقدامات جنایتکارانه عبدالله صالح و شبه‌نظامیان وابسته به وی اعم از پیوستن به کشورهای ائتلاف متجاوز ضدیمن و دعوت از شهروندان برای نافرمانی عمومی و جنگ داخلی و تخریب املاک و دارایی های عمومی و خصوصی در اغلب شهرها و استان‌ها را محکوم کرد.

شورای قضایی همچنین به دادستانی و تمام افسران قضایی تأکید کرد که به وظایف قانونی خود در جمع‌آوری مدارک و ادله و بازجویی از تمام کسانی که در اقدامات جنایتکارانه مشارکت داشتند، عمل کنند تا این افراد طبق قانون و به طور عادلانه محاکمه شوند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.