ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66210
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۵۰
  • 420 بازدید
  • ارسال توسط :
رسانه ها معرف فرهنگ و هویت جامعه

رسانه ها معرف فرهنگ و هویت جامعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار جعفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت 15 آذر روز قشر بسیج صدا و سیما در جمع کارکنان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: از آنجایی که امروزحملات […]

رسانه ها معرف فرهنگ و هویت جامعهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار جعفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت 15 آذر روز قشر بسیج صدا و سیما در جمع کارکنان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: از آنجایی که امروزحملات فرهنگی عظیمی علیه انقلاب اسلامی و تفکرات دینی ما از طریق دشمن به صورت علنی آغاز شده است رسانه ها می توانند با برنامه های فرهنگی خود درمقابل این حملات معرف فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی باشند.

وی مسئولیت مقابله با جنگ رسانه ای را بر عهده صدا و سیما و سایر رسانه ها دانست و افزود: نگرانی های امروز از عملیات روانی و حملات فرهنگی بیشتر از جنگ فیزیکی است در این میان عوامل رسانه به عنوان افسران عملیاتی درخط مقدم میتوانند بسیار اثر گذار باشند.

سردار جعفری گفت: خوشبختانه در کشورما با وجود روحیه بسیجی در بین مردم و جوانان تا امروز هیچکدام از ابر قدرتها نتوانسته اند بر وحدت موجود در کشور لطمه بزنند.

وی افزود : پیروزی جبهه مقاومت هم نشان از وحدتی بود که با هم افزایی و هماهنگی که در نیروهای بسیجی ایران بود بر تمام کشور های منطقه حاکم و در نهایت منجر به پیروزی شد .

مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی هم گفت: کارکنان و برنامه سازان تلاشکر صدا و سیمای استان با الهام از تفکرات بسیجی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمام تلاش خود را میکنند تا بتوانند هویت و تفکر بسیجی را در جامعه جاری کنند.

لطیفی رویکرد اصلی برنامه های این مرکز را تولید برنامه های محتوایی و فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد : ترویج تفکر بسیجی و ایثار و شهادت تنها راهکار مقابله با حملات فرهنگی دشمنان است که فعالان رسانه ملی در استان همه تلاش خود را برای جریان سازی در این زمینه بکار میگیرند.

وی برنامه تلویزیونی آلبوم غم عشق،تقویم غیرت ، مستند گردون همت ، بسیج حقیقتی شبیه افسانه ، برنامه های رادیویی پارلاق اولدوزی- نورالدین پسر ایران و گزارشهای خبری با مضمون ایثار و شهادت و بسیج را از جمله برنامه های تولید شده صدا و سیمای مرکز استان در موضوع بسیج اعلام کرد.

در این مراسم ضمن تجلیل از پدر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا از مستند رادیویی پارلاق اولدوزی در مورد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان و مجموعه نمایش رادیویی پله پله تا آسمان در موضوع زندگی شهید مدافع حرم حاج عباس عبداللهی رونمایی شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.