ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 66276
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۴۵
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
بررسی نامگذاری معبری به نام دهقان فداکار در شورای شهر/ انتخاب بوستان به جای معبر برای نامگذاری به نام شهید حججی

بررسی نامگذاری معبری به نام دهقان فداکار در شورای شهر/ انتخاب بوستان به جای معبر برای نامگذاری به نام شهید حججی

حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: با توجه به اهمیت داستان زندگی ریزعلی خواجوی؛ دهقان فداکار، موضوع نامگذاری معبری به نام وی در شورای شهر تهران مطرح خواهد شد. وی افزود: اهمیت فداکاری وی به حدی است که شایسته است به نام وی مکان و یا معبری […]

شهید حججی حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: با توجه به اهمیت داستان زندگی ریزعلی خواجوی؛ دهقان فداکار، موضوع نامگذاری معبری به نام وی در شورای شهر تهران مطرح خواهد شد.

وی افزود: اهمیت فداکاری وی به حدی است که شایسته است به نام وی مکان و یا معبری در شهر تهران نامگذاری شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از نامگذاری بوستانی به نام شهید محسن حججی در شهر تهران خبرداد و خاطرنشان کرد: بوستانی به مساحت ۷ هکتار در منطقه ۱۱ تهران به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد.

خلیل آبادی ادامه داد: در کمیته نامگذاری شورای شهر تهران پیرامون نامگذاری مکانی به نام شهید محسن حججی بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت مقرر شد یک بوستان به نام این شهید نامگذاری شود.

وی در خصوص تغییر نام برخی از معابر شهر تهران از سوی اعضای قبلی شورای شهر تصریح کرد: مواردی از تغییر نام‌هایی که در شورای قبلی انجام شده در کمیته نامگذاری شورا مطرح و این موضوعات در دست بررسی قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.