ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66294
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۲۳
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش قطر به اقدام ترامپ علیه قدس

واکنش قطر به اقدام ترامپ علیه قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، « محمد بن عبد الرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» اعلام کرد امروز مداخله نظامی کشورهایی که قطر را محاصره کرده‌اند، بعید است. وی با این حال افزود: اما این گزینه «وارد» است و دوحه خود را برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، « محمد بن عبد الرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» اعلام کرد امروز مداخله نظامی کشورهایی که قطر را محاصره کرده‌اند، بعید است.

وی با این حال افزود: اما این گزینه «وارد» است و دوحه خود را برای مقابله با هر مداخله نظامی آماده کرده است .

وزیر خارجه قطر در ادامه به نشست شورای همکاری در هفته اخیر پرداخت و گفت: برگزاری این نشست در حد خودش یک دستاورد بود اما سطح مقامات شرکت‌کننده در آن باعث ناامیدی است اگرچه ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌شد سطح شرکت‌کنندگان در صبح روز نشست تغییر کرده است.

بن عبد الرحمن شرکت تمیم بن حمد امیر قطر در این نشست را نشان از توجه و پیام کشورش به کشورهای عضو شورای همکاری دانست و بار دیگر اعلام کرد قطر آماده گفت‌وگو برای حل اختلافات است.

یمن

وزیر خارجه قطر درباره یمن نیز گفت دوحه علیرغم توجه بر طرح ابتکار خلیج (فارس) مربوط به سال 2011، از راه‌حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند و عملیات ائتلاف عربی در یمن دیگر به اهدافی که برای آن آغاز شد، ارتباطی ندارد.

بن عبدالرحمن افزود واقعیت ثابت می‌کند عملیات نظامی در یمن شکست خورده و چاره‌ای جز راه‌حل سیاسی و گفت‌وگو وجود ندارد.

فلسطین

وزیر خارجه قطر اعلام کرد به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط آمریکا، منطقه را متشنج‌تر می‌کند زیرا تبعات آن فقط به دولت‌ها ختم نمی‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.