ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66315
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
  • 215 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا و اسرائیل در آتش فتنه ترامپ خواهند سوخت

آمریکا و اسرائیل در آتش فتنه ترامپ خواهند سوخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس افزود: ترامپ به واسطه حمایت پشت پرده برخی از سران اسلامی و سازش با رژیم صهیونیستی چنین اقدامی را انجام داد و قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس افزود: ترامپ به واسطه حمایت پشت پرده برخی از سران اسلامی و سازش با رژیم صهیونیستی چنین اقدامی را انجام داد و قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا سفارت آمریکا به آن جا منتقل شود.

وی بیان کرد: ما لطمات زیادی از مدعیان اسلام خورده ایم اما مسلمانان جهان باید این سکوت را بشکنند و سفرای آمریکا را در همه کشورهای اسلامی احضار و توبیخ کنند و تظاهرات عمومی در سراسر جهان به راه بیفتد.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین با تاکید بر لزوم وحدت اسلامی و با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی با حضور علما و بزرگان از سراسر جهان در ایران اظهار داشت: موضوع وحدت مسلمانان از مسائل جدی است که امروز به واسطه خودباختگی سران کشورهای اسلامی تفرقه جایگزین آن شده است.

وی تصریح کرد: دفاع از کیان اسلام در برابر دنیای استکبار و ضرورت تقویت عزت و کرامت مسلمانان و پیشرفت دنیای اسلامی در سایه وحدت مسلمانان به دست می آید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برخی از بی کفایتی ها و وابستگی ها، حرکت پر شتاب به سمت وحدت را کند کرده است؛ دنیای اسلام ظرفیت عظیمی از نظر جغرافیایی و منابع خدادادی و جمعیت و نیروی انسانی دارد دشمنان این ظرفیت ها را به خوبی شناخته اند و در صدد تفرقه و جدایی به نفع خودشان می باشند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: جمهوری اسلامی امروز پرچمدار وحدت اسلامی است ما موضع صریح و روشنی در دفاع از کشورهای اسلامی داریم و میهمانان حاضر در کنفرانس اسلامی از مقام معظم رهبری به دلیل حمایت از وحدت اسلامی تقدیر کردند.

وی در مورد رویدادهای یمن عنوان کرد: عمارات و عربستان یکی از هم پیمانان انصار الله یعنی علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن را به عنوان عامل فتنه خود در یمن انتخاب کردند و بنا داشتند در صنعا شورش بزرگی راه بیندازند و انصارالله را خلع سلاح کنند.

امام جمعه قم ادامه داد: آن ها در یکی از مساجد همه امکانات و تسلیحات را مهیا ساخته بودند اما این فتنه توسط انصارالله سرکوب و علی عبدالله صالح عامل اصلی فتنه کشته شد بی شک انقلاب یمن از این به بعد خالص تر خواهد شد.

وی با اشاره به 19 آذر ماه سالگرد تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 63 به فرمان امام (ره) اظهار داشت: این شورا بالاترین و عالی ترین و تاثر گذار ترین نهاد در سیاست گذاری فرهنگی و علمی کشور است.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شد: تولید علم، سبک زندگی اسلامی، آموزش و پژوهش و مهندسی فرهنگی از مسائل مهمی است که به شورای عالی انقلاب فرهنگی سپرده شده است.

وی اظهار داشت: لذا باید شورا نسبت به وظایف گذشته تلاش کند و در این مسیر متاثر از بیرون نباشد و در صدد مطالبات رهبری دست به تلاش بیشتری بزند.

عضو خبرگان رهبری در خصوص زلزله اخیر در غرب کشور متذکر شد: فصل زمستان است و آسیب دیدگان شرایط خوبی در منطقه ندارند قرار است افرادی از قم در کرمانشاه با مشارکت های مردمی شهرکی به نام معصومیه راه اندازی کنند که در این امر می توانیم سهیم باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه جلوگیری از نفوذ بیگانگان را مصداق امر به معروف خواند و یادآور شد: جامعه مستقل دینی اجازه نفوذ به بیگانه را در مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نمی دهد نفی سلطه از اصول اساسی دین اسلام است.

وی گفت: مومنان نباید کافران و ستمگران را سرپرست خود قرار دهند دشمنان در جهان اسلام طمع دارند تا جای پایی پیدا کنند و نباید به آن ها چراغ سبزی نشان داد.

امام جمعه قم بیان کرد: اگر سران کشورهای اسلامی نسبت به بیگانگان به سختی مقاومت می کردند جایی برای اسرائیل و آمریکا در کشورهای اسلامی نبود.

وی عنوان کرد: منکر بزرگ همان نفوذ پذیری دشمن است، ایجاد زمینه برای نفوذ دشمن از طریق سهل انگاری در حفظ و پاسداری از اطلاعات امنیتی و پذیرفتن سلطه ازطریق نفاق ایجاد می شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.