ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 66344
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۴:۳۸
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
خواهر شهید: ولایتمداری و بصیرت افزایی پیام مهم خون شهید حججی است

خواهر شهید: ولایتمداری و بصیرت افزایی پیام مهم خون شهید حججی است

مریم حججی جمعه شب در یادواره شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در گناباد گفت: تبعیت از فرمایشات ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان(عج) در رفتار و گفتار این شهید متجلی شده بود. شهدا و شهیدان مدافع حرم درس ایستادگی مقابل سیاستهای خصمانه مستکبران و عوامل آنها و دفاع از ارزشها را به […]

مریم حججی جمعه شب در یادواره شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در گناباد گفت: تبعیت از فرمایشات ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان(عج) در رفتار و گفتار این شهید متجلی شده بود. شهدا و شهیدان مدافع حرم درس ایستادگی مقابل سیاستهای خصمانه مستکبران و عوامل آنها و دفاع از ارزشها را به ما آموختند.
وی همچنین مهمترین توصیه شهید حججی را به بانوان حفظ حجاب ذکر کرد و خواستار گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک ضروت دفاع از ارزشها در جامعه شد.
فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) سپاه پاسداران نیز داعش را زاییده تفکر آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف و بیان کرد: از جمله اهداف دشمنان از ایجاد و حمایت این گروه تکفیری به دست گرفتن حاکمیت کشورهای اسلامی و جنگ با ایران بود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عربپور بدنام کردن دین مبین اسلام و مسلمانان و رواج اسلام هراسی در منطقه و جهان را دیگر اهداف دشمنان از ایجاد گروهک تکفیری داعش ذکر و بیان کرد: با شکست داعش توسط مقاومت اسلامی و با هدایت ایران این توطئه ها ناکام ماند و شهدای مدافع حرم مانند شهید حججی صحنه های بی بدیل از ایستادگی و رشادت برابر تکفیریها به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: دشمنی استکبار و رژیم صهیونیستی با نظام جمهوری اسلامی پایان یافتنی نیست و ملت شهیدپرور ما با تاسی به حضرت سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا با سلاح ایمان به خدا و اخلاص برابر دشمنان ایستادند و اگر پرچم اسلام به بدست علماء و رهبر معظم انقلاب در عصر حاضر نبود، با وجود این ترفندهای گسترده دشمنان امروز نامی از این دین باقی نمانده بود.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشار: حسین کریم زاده
7545/2095/1858

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.