ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66372
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۱۵
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
اکران مستندی درباره تیپ زینبیون در دانشگاه مذاهب اسلامی

اکران مستندی درباره تیپ زینبیون در دانشگاه مذاهب اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مستند «عاشقان ایستاده می‌میرند» با حضور محسن اردستانی رستمی کارگردان این اثر در سالن ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی و برای دانشجویان پاکستانی، افغانستانی و دیگر دانشجویان این دانشگاه اکران شد. امیرمحمد تصوری مسئول کانون هنر و رسانه دانشگاه مذاهب اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مستند «عاشقان ایستاده می‌میرند» با حضور محسن اردستانی رستمی کارگردان این اثر در سالن ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی و برای دانشجویان پاکستانی، افغانستانی و دیگر دانشجویان این دانشگاه اکران شد.

امیرمحمد تصوری مسئول کانون هنر و رسانه دانشگاه مذاهب اسلامی درباره این برنامه گفت: مستند «عاشقان ایستاده می میرند» کاری از گروه مستندسازان بدون مرز که در مورد تیپ زینبیون و مدافعان حرم پاکستانی است در این دانشگاه برای دانشجویان نمایش داده شد.

وی افزود: هدف اصلی از اکران مستند «عاشقان ایستاده می میرند» در دانشگاه مذاهب اسلامی، فضای مذهبی آن و علاقه دانشجویان به بحث رزمندگان مدافعان حرم بود. از طرف دیگر با توجه به اینکه پیروزی جبهه مقاومت نیز اتفاق افتاده است، تصمیم گرفتیم تا مستندی با موضوع مدافعان حرم در این دانشگاه نمایش داده شود.

تصوری در پایان اظهار کرد: ما به دنبال اکران مستندهای دیگری نیز هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.