ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66382
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۳۷
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن ۱۹ یمنی در حملات هوایی عربستان

کشته و زخمی شدن ۱۹ یمنی در حملات هوایی عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‎های سعودی طی ساعات گذشته بازارها و موسسات رسانه‎ای و اموال خصوصی در یمن را بمباران کردند. خبرگزاری رسمی یمن «سبا» گزارش داد که چهار نفر از شهروندان یمنی در حمله هوایی عربستان به ساختمان شبکه ماهواره‎ای الیمن کشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‎های سعودی طی ساعات گذشته بازارها و موسسات رسانه‎ای و اموال خصوصی در یمن را بمباران کردند.

خبرگزاری رسمی یمن «سبا» گزارش داد که چهار نفر از شهروندان یمنی در حمله هوایی عربستان به ساختمان شبکه ماهواره‎ای الیمن کشته و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک منبع یمنی گزارش داد که پنج نفر از شهروندان یمنی در حملات هوایی عربستان به بازار خلقه در منطقه نهم استان صنعاء کشته شدند.

منابع محلی یمن می گویند که جنگنده های سعودی روز گذشته بازار «شاجع» در منطقه زبید استان الحدیده را هدف قرار دادند و دو بار نیز به منزل مسکونی و مزرعه ای در منطقه التحتیا حمله کردند.

جنگنده های ارتش سعودی طی چند ساعت گذشته همچنین دو بار به شهر «شبام کوکبان» استان المحویت و یک بار به منطقه «صراوح» استان مارب و ۱۱ بار به دو منطقه «حرض و میدی» استان حجه حمله کردند.

جنگنده های سعودی صبح روز جمعه گذشته مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند که در پی آن ۲۳ نفر کشته و یا زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.