ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 66416
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
اعمال ناشایست و هنجارشکنانه‌ در محیط علم و دانایی محکوم است

اعمال ناشایست و هنجارشکنانه‌ در محیط علم و دانایی محکوم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا متن این بیانیه به شرح ذیل است: «بسم الله الرحمن الرحیم دانشگاهیان فرهیخته و عزیز دانشگاه آزاد اسلامی دشمنی دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) و جنگ ظالمانه علیه ‌اسلام و مسلمین، ریشه‌ای به قدمت تاریخ اسلام دارد. در زمانه ما دوباره شمرها و معاویه‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دانشگاهیان فرهیخته و عزیز دانشگاه آزاد اسلامی

دشمنی دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) و جنگ ظالمانه علیه ‌اسلام و مسلمین، ریشه‌ای به قدمت تاریخ اسلام دارد. در زمانه ما دوباره شمرها و معاویه‌ها با حمایت صهیونیسم جهانی و وهابیت خائن و واپس‌گرا برای ریختن خون مسلمین و تجاوز به حرم و حریم متبرک امامان معصوم(علیهم السلام) و سلاله پاک آنان قد علم کرده‌اند؛ غافل از آنکه مالک اشترها وعمّارها در همه اعصار زنده‌اند و از کیان اسلام و ولایت، پاسداری می‌کنند. اینک که از نهر خون شهدا، بهار پیروزی خون بر شمشیر در زمستان شکوفه زده است، ذکر نام این فتح را جز با نام آنان که سر و جان فدای عشق کرده‌اند جایز نیست.

 استان اصفهان که در نهضت شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع)، پیشگام در تقدیم شهدا به پیشگاه الهی و محضر امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بوده است، از این امتحان صعب هم دوباره سربلند بیرون آمد و نام شهید سرفراز محسن حججی، نماد عشق و ایثار در راه معبود و مقصود گردید. در جایی که مداد علما، هم شأن بلکه افضل از خون شهدا دانسته شده است و مقام دانشگاه در تراز با سنگر جهاد آمده است، شایسته است که این محیط مقدس به تربیت شهیدان والا مقامی همچون شهید حججی مبادرت ورزد و در روز استکبار ستیز دانشجو، چنین ارزش‌هایی را برجسته و به نمایش گذارد و در عمل، بغض فرو خورده خود علیه استکبار را بر سر آمریکا فریاد کشد.

در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در شهری که خاستگاه شهدای سرافراز و مهد زنان و مردان ولایت‌مدار و پیشگام در انقلاب اسلامی است، با حضور خانواده معزّز شهید حججی، این مهم در راستای تعظیم شعائر اسلامی و فرهنگ والای شهادت به نمایش گذاشته شد، امّا در ادامه، در بخش دیگری از برنامه، با انجام حرکاتی سخیف و ناشایست، به ابتذال کشیده شد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به موضع انقلابی، حکیمانه و بهنگام ریاست محترم هیئت مؤسس و هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی، برادر اندیشمند جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی در این خصوص و با محکوم کردن چنین اعمال ناشایست و هنجار شکنانه‌ای در محیط مقدس علم ودانایی، همه مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان را به رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی و برخورد انقلابی با هتاکان ومسبّبان این حادثه ناگوار توصیه می‌نمایم؛ انتظار می رود که با تدبیر متولّیان امور، از این پس شاهد چنین اتفاقات زشت و هنجار شکنانه‌ای که منجر به جریحه‌دار شدن قلوب دانشگاهیان ولایت‌مدار، مؤمن و انقلابی و آحاد امّت شهید پرور ایران اسلامی گردید، نباشیم.

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین»

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.