ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6643
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید آبیاری تشییع شد

پیکر مطهر شهید آبیاری تشییع شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، پیکر مطهر شهید عباس آبیاری از مدافعان حرم حضرت اهل بیت عصمت و طهارت(س) ظهر امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان شهریار تشییع شد. مردم این شهرستان با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آبیاری که با […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، پیکر مطهر شهید عباس آبیاری از مدافعان حرم حضرت اهل بیت عصمت و طهارت(س) ظهر امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان شهریار تشییع شد.

مردم این شهرستان با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آبیاری که با شهدات مولای متقیان همراه شده بود بار دیگر ارادت خود را به آل‌الله نشان دادند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

این مراسم با حضور بی‌نظیر و پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم خداجو و ولایتمدار شهرستان شهریار تشییع شد.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار از میدان امام خمینی(ره) شهریار به سمت گلزار شهدای عباس‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسی سالمی بر پیکر مطهر شهید آبیاری اقامه نماز کرد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم آل‌سعود و مرگ بر اسرائیل با اعلام انزجار خود از استکبار جهانی، بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

پیکر وی با خواست والدینش در گلزار شهدای عباس‌آباد به خاک سپرده شد.

شهید عباس آبیاری در سال 1370 متولد شد، ابن شهید از بسیجیان شهرستان شهریار که در رشته رزمی هاپکیدو دارای عناوین قهرمانی بود.

وی سال گذشته برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و در تاریخ در 21 دی ماه همان سال به عنوان چهارمین شهید مدافع حرم از شهرستان شهریار به توفیق شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید آبیاری به دلیل آتش شدید تروریست‌های تکفیری در منطقه عملیاتی باقی مانده بود و وی زمره شهدای جاویدالاثر قرار داشت.

پیکر مطهر وی بعد از پنج ماه به کشور بازگشت و بعد از آزمایش DNA تعیین هویت شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن