ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6645
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» در قم تجلیل شدند

خانواده شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» در قم تجلیل شدند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران موفق هیئت جودو و کوراش استان قم در میدان‌ها بین‌المللی و ملی با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه و امور ورزش و جوانان، سرهنگ مختاران فرماندهی ناحیه امام حسین (ع)، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی رئیس اداره تربیت‌بدنی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران موفق هیئت جودو و کوراش استان قم در میدان‌ها بین‌المللی و ملی با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه و امور ورزش و جوانان، سرهنگ مختاران فرماندهی ناحیه امام حسین (ع)، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی رئیس اداره تربیت‌بدنی جامعه المصطفی العالمیه، مربیان، داوران و ورزشکاران این هیئت ورزشی برگزار شد.

آنچه در این مراسم تجلیل بیش‌ازپیش به چشم آمد حضور همسر شهید ورزشکار و مدافع حرم سرهنگ پاسدار «ابراهیم عشریه» بود که در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفت.

بعد از سخنرانی سرهنگ مختاران درباره جایگاه والای مدافعان حرم همسر شهید «ابراهیم عشریه» به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: شهید «ابراهیم عشریه» در کنار کار نظامی‌گری به ورزش علاقه‌مند بود و همیشه گفته پیامبر اسلام را که به فرزندان خود ورزش را بیاموزید استناد می‌کرد و معتقد بود اگر سلامتی نباشد ارتباط قوی باخدا می‌سر نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: شهید «ابراهیم عشریه» با اشاره به گفته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تحصیل، تهذیب نفس و ورزش را به فرزند خود توصیه داشت که یک‌رشته‌ای ورزشی را انتخاب کند و به انجام آن همت داشته باشد چون سلامتی وی را موجب خواهد شد.

همسر شهید ورزشکار مدافع حرم بیان کرد: شهید «ابراهیم عشریه» با توجه به این‌که مربی جودو بودن به جوانان و شاگردان خود سفارش می‌کردند در وحله اول ارتباط باخدا حفظ شود و برای تداوم این امر نیاز به‌سلامتی است.

وی ادامه داد: شهید عشریه تحصیل، تهذیب نفس و ورزش را سه اصل رسیدن به خدا می‌دانست و معتقد بود کسب موفقیت در هرکدام از آن‌ها نباید از حد والای انسان که قرب به خداست فراموش یا مانع باشد.

در این مراسم سعید معتضدی به‌عنوان داور نمونه، محمدرضا باباییان مربی نمونه، صادق کاردان مسئول کمیته روابط عمومی، حجت‌الاسلام مهدی خوش‌کلام مسئول کمیته فرهنگی هیئت جودو مورد تجلیل واقع شدند.

محمدحسن سالاری، محمدرضا صحرایی، محمد احسن، مصطفی قانع، مهدی عظیمی، فخرالدین رضایی، سید علی میر سپاسی، محسن قاسملو، مجتبی اسماعیل‌پور، محمدجواد بشارتی نیا، سعید ایمانی و حمیدرضا محققی قهرمانان کاتا جودو بودند که تجلیل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن