ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66460
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
  • 419 بازدید
  • ارسال توسط :
ترامپ از تعادل فکری سالمی در مسائل سیاسی و جهانی برخوردار نیست/ اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل حماقت محض است

ترامپ از تعادل فکری سالمی در مسائل سیاسی و جهانی برخوردار نیست/ اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل حماقت محض است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، پیروز مجتهد زاده امروز در گفت و گو با عصر زنجان، به انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس توسط ترامپ اشاره کرد و اظهار داشت: ترامپ با این اقدام خود ثابت کرد در مباحث سیاسی صداقت ندارد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، پیروز مجتهد زاده امروز در گفت و گو با عصر زنجان، به انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس توسط ترامپ اشاره کرد و اظهار داشت: ترامپ با این اقدام خود ثابت کرد در مباحث سیاسی صداقت ندارد و انتقادات و پیشنهاداتش چیزی جز توطئه به سود اهداف صهیونیستی اسرائیل نست.

وی با بیان اینکه بحث های ترامپ در زمینه ممنوعیت مسافرت اتباع شش کشور مسلمان به ایالات متحده آمریکا و تقویت رژیم آل سعود به منظور ایجاد موازنه استراتژیکی در منطقه و غیره ثابت کرد که توطئه گری بیش نیست، ابراز کرد:ترامپ برای  رسیدن به امیال امپریالیستی اقداماتی انجام می دهد که تندروترین شخص در میان روسای جمهوری اخیر آمریکا مثل جرج دبلیو بوش جرأت پیگیری چنین توطئه هایی را نداشته است.

ترامپ صلاحیت اداره امور مربوط به صلح و امنیت جهانی را ندارد

این کارشناس برجسته ژئوپولیتیک خاورمیانه با اشاره به اینکه برای شرق و غرب جهان ثابت شده که ترامپ در ایالات متحده آمریکا یک مدیر سیاسی صلح طلب و انسان دوست نیست ،عنوان داشت: رئیس جمهور آمریکا در مقام ابرقدرت جهانی ثابت کرد که صلاحیت اداره امور مربوط به صلح و امنیت جهانی را ندارد.

 ژئوپولیتیسین ایرانی با بیان اینکه رسمیت شناختن تمامی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل توسط کنگره آمریکا خیلی مدت ها پیش تصویت شده بود، افزود: طبق گفته ترامپ هیچ کدام از رئیس جمهورهای پیشین آمریکا تا این تاریخ جرأت اجرای این مصوبه را نداشتند.

مجتهد زاده با بیان اینکه خود ترامپ اعلام می کند که من جرأت دارم و برعکس رئیس جمهور های پیششین آمریکا این کار را انجام داده ام ،تصریح کرد: بسیاری از سران قدرت های دنیا اقدام ترامپ را شبیه حماقت می دانند تا جرائت.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی قرار داریم که با اینگونه حماقت ها طرف هستیم و باید احتیاط کنیم، ادامه داد:ترامپ ثابت کرد که از توازن و تعادل فکری سالمی در امر سیاسی مسائل ژئوپولیتیکی و مسائل جهانی برخوردار نیست.

حوثی های یمن توطئه آمریکا – آل سعود – رژیم صهیونیستی را خنثی کردند

 این کارشناس ژئوپولیتیک خاورمیانه در ادامه به ترور علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: عبدالله صالح مهره ای از مهره ها بود نه اینکه از مهره های اصلی باشد چرا که تا چند روز قبل از کشته شدن همراه با حوثی های یمن بر علیه عربستان سعودی می جنگید.

 ژئوپولیتیسین ایرانی با بیان اینکه مرگ عبدالله صالح نمی تواند سیاسیت های آل سعود در یمن که از سوی رژیم اسرائیل و ایالات متهده آمریکا حمایت می شود را تغییر دهد، اضافه کرد: رئیس جمهور پیشین یمن در چند روز آخر اعلام کرد که مجدداً می خواهد مهره ای باشد در خدمت آل سعود که همان حرف باعث کشته شدنش شد.

مجتهد زاده با اشاره به اینکه توطئه آل سعود، اسرائیل و آمریکا خیلی بزرگتر و وسیع تر از این حرف ها است، تاکید کرد: آنچه که اتفاق افتاد باید به حساب جرأت و جسارت حوثی های یمن گذاشت که نشان می دهند در کارشان دقیق هستند و اجازه نمی دهند از داخل به خودشان خیانت شود.

وی با بیان اینکه حوثی های یمن مواظب کار خود هستند و این می تواند بشارتی باشد بر اینکه حوثی ها موفق شوند برای شکستن محاصره آل سعود و امارات متحده موفق شوند چرا که این محاصره جنایت کارانه سبب مرگ جمع کثیری از غیر نظامیان و افراد بی گناه شده به اضافه شایع ساختن انواع بیماری های کشتار جمعی مانند وبا در میان جنگ زده های آن سرزمین که وجدان بشری را به درد آورده است، گفت:گمان نمی کنم آل سعود و امارات متحده عربی بتوانند جان سیاسی سالم از این مسئله به در ببرند.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.