ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66477
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
مجلس شورای اسلامی حرکت جاهلانه ترامپ را محکوم می‌کند

مجلس شورای اسلامی حرکت جاهلانه ترامپ را محکوم می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در اجتماع جوانان مدافع قدس شریف که عصر امروز در تهران برگزار شد، با اشاره به اقدام ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت آمریکا از تل‌آویو به […]

مجلس شورای اسلامی حرکت جاهلانه ترامپ را محکوم می‌کندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در اجتماع جوانان مدافع قدس شریف که عصر امروز در تهران برگزار شد، با اشاره به اقدام ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت آمریکا از تل‌آویو به قدس اظهار کرد: مجلس و قوای دیگر حرکت جاهلانه ترامپ را محکوم می‌کنند و پشتیبان ملت فلسطین، رزمندگان اسلام و مدافعان حرم هستند.

وی ادامه داد: برخی کشورهای منطقه همچون عربستان در پشت پرده با رژیم جعلی صهیونیستی مذاکره می‌‎کنند که این موضوع خیانت به آرمان فلسطین است. ملت‌ها هوشیار هستند و در مقابل توطئه‌ها خواهند ایستاد. ما از آرمان فلسطین کوتاه نمی‌‍آییم و در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا همچون شهدای مدافع حرم می‌ایستیم.

امیرآبادی فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و سران مرتجع منطقه در توطئه‌های اخیرشان یعنی بحث کردستان عراق، استعفای سعد حریری و ائتلاف نامبارک علی عبدالله صالح شکست سختی خوردند و امروز توطئه جدیدی را کلید زده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.