ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6649
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
دفاع از حرم، آروزی جوانان در لیالی قدر است/ مدافعان حرم، صادرکنندگان انقلابند

دفاع از حرم، آروزی جوانان در لیالی قدر است/ مدافعان حرم، صادرکنندگان انقلابند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قوامی مسئول خواهران نهادرهبری دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشجو پرس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای ترور و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: تجلیل و زنده نگه داشتن یاد شهدا یک فریضه است و همه نهادهای […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قوامی مسئول خواهران نهادرهبری دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشجو پرس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای ترور و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: تجلیل و زنده نگه داشتن یاد شهدا یک فریضه است و همه نهادهای فرهنگی بویژه دانشگاه، صدا و سیما، مدارس و…باید به آن بپردازند اماهمانطور که رهبر انقلاب فرمودند نهاد های فرهنگی در معرفی شهدای ترور بویژه شهدای 7تیر به نسل جوان کم کاری کرده اند.

 

وی افزود: نهاد های فرهنگی باید با برگزاری شب شعر، کرسی های تلاوت قرآن، مسابقه عکس افطاری با شهدا در سفره های ساده و …. زمینه ترویج و حفظ نام شهدا را در جامعه فراهم کنند.

 

مسئول خواهران نهادرهبری دانشگاه بیرجند در ادامه با اشاره به اشتیاق جوانان ایرانی در دفاع از حرم ائمه اطهار و مبارزه با داعش در دیگر کشورهای اسلامی گفت: روحیه انقلابی و ظلم ستیزی و ایمان بالای مردم ما اجازه نمی دهد داعش هرچه می خواهد بکند و ما نظاره گر باشیم.

 

قوامی اضافه کرد: وقتی اسلام و ارزش های اسلامی مطرح باشد مردم ما بویژه جوانان، دیگر کشورهای اسلامی را جدا از ایران نمی دانند و از ناموس خود در برابر استکبار دفاع می کنند.

 

وی با بیان اینکه همراهی مردم با نظام و رهبری و بصیرت ملت باعث شده تا داعش در دیگر کشورها زمینگیر شود و جرات تجاوز به ایران را از سر بیرون کند، گفت: حضور همه جانبه جوانان به معنای تاثیر انقلاب اسلامی بر کل دنیا و تاثیر تفکر ناب حسینی بر تمام ملت های دنیا و ایجاد یک تفکر جدید مقابل تفکر استکبار جهانی و آمریکاست.

 

مسئول خواهران نهادرهبری دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا آرزوی هر جوان ایرانی در این شبهاست، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم مدافعان ارزش های اسلام و انقلاب هستند و رزمندگان ایرانی، انقلاب را با رفتارها و حرکات انقلابی خودشان صادر کرده اند.

 

 قوامی در پایان به قسمتی از وصیتنامه شهید یوسفیان از مدافعان حرم اشاره کرد که "اسلام حد و مرزی ندارد و مرز مشخصی برای آن نیست و دفاع از مظلوم در هر جایی واجب است. اکنون که در سوریه و عراق مسلمانان مظلومی وجود دارند ما باید در این زمینه از سایر کشورهای اسلامی پیشرو و پیش قدم باشیم." لذا دشمن بداند شهدای مدافع حرم صادقانه به عهد خود وفا کردند و به هدف نهایی خود که همان شهادت در راه خداست رسیدند و گروهی دیگر از آن ها منتظران شهادت هستند و این تفکر و عقیده عوض شدنی نخواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن