ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66578
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۴۲
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز مجدد درگیری‌ داخلی شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی و امارات در جنوب یمن

آغاز مجدد درگیری‌ داخلی شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی و امارات در جنوب یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خیابان‌های شهرستان «المنصوره» در استان عدن در جنوب یمن به صحنه درگیری‌های باز بین گروه‌های مسلح و نیروهای وابسته به امارات مبدل شدند. ساکنان محلی تاکید کردند که شماری از محله‌های المنصوره از جمله نزدیک زندان مرکزی و خیابان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خیابان‌های شهرستان «المنصوره» در استان عدن در جنوب یمن به صحنه درگیری‌های باز بین گروه‌های مسلح و نیروهای وابسته به امارات مبدل شدند.

ساکنان محلی تاکید کردند که شماری از محله‌های المنصوره از جمله نزدیک زندان مرکزی و خیابان التسعین شاهد درگیری‌های نظامی شدیدی است.

به گفته منابع، ده‌ها نیروی امنیتی وابسته به نیروهای مبارزه با تروریسم به همراه تجهیزات نظامی و خودروهای زرهی برای کمک به نیروهای کمربند امنیتی(وابسته به امارات) که مورد حمله شدید افراد مسلح قرار گرفتند به اطراف المنصوره اعزام شدند.

این منابع افزودند: همزمان بالگردهای آپاچی نیز به طور گسترده در آسمان منطقه درگیری‌ها به پرواز درآمدند.

منابع رسانه‌ای گفتند در این درگیری‌ها انواع مختلف سلاح به کارگرفته شده و انفجارهای شدیدی که عدن شاهد آن است ساکنان آن را به وحشت انداخته است.

عدن و شماری از استان‌های جنوبی یمن، پس از حضور متجاوزان و مزدوان آنها دچار هرج و مرج و گسترش نفوذ القاعده در آن شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.