ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 66615
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۱۸
  • 507 بازدید
  • ارسال توسط :
حرکت در مسیر مقام معظم رهبری ملاک تشخیص افراد در نظام اسلامی است

حرکت در مسیر مقام معظم رهبری ملاک تشخیص افراد در نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای کهنوج‌مدیم اظهار‌ داشت: در جای جای کشور قبور مطهر شهدا محل حضور عاشقان و ارادتمندان به انقلاب و شهدا هستند و مردم ما به شهدا متوسل می‌شوند. وی با اشاره به اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای کهنوج‌مدیم اظهار‌ داشت: در جای جای کشور قبور مطهر شهدا محل حضور عاشقان و ارادتمندان به انقلاب و شهدا هستند و مردم ما به شهدا متوسل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی مشخص بودن هدف انقلاب است گفت: اگر چه در طول انقلاب ریزش‌هایی داشته‌ایم اما مسیر حرکت انقلاب با اقتدار طی شده و یکی از عوامل ماندگاری انقلاب وجود شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه که باعث عزیز شدن شهدا شد، در مسیر اهل‌بیت‌(ع) بودن آنها بود افزود: شهدا به تاسی از نهضت امام حسین‌(ع) وارد جبهه شدند و کمترین وصیتی از شهدا وجود دارد که در آن نام امام حسین‌(ع) ذکر نشده باشد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه شهدای ما همانند سید‌الشهدا(ع) هر آنچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم اسلام کردند خاطر‌نشان کرد: شهدای ما برای شهادت در مسیر اسلام آمادگی کامل داشتند و دلیل ابراز محبت مردم ما به شهدا و امام حسین‌(ع) بعد از این همه مدت خلوص نیت آنها بود.

وی با بیان اینکه محبت امام حسین‌(ع) یک ذخیره بسیار ارزشمند است که در دل مردم ایران اسلامی قرار دارد و همین محبت باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ایران هم شده است گفت: شهید محسن حججی حاصل خون شهدای دفاع مقدس است.

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اثر خون شهدا همین است که امروز جوانانی که نه دوران انقلاب اسلامی را دیدند و نه در دوران دفاع مقدس حضور داشتند اما در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی در صف اول هستند و یکی از این برکات وجود پر‌افتخار شهید محسن حججی است.

وی با اشاره به اینکه امروز وجود شهدا اثر خود را در دنیا گذاشته است گفت: شهید حججی برای صیانت از حریم اهل‌بیت‌(ع) با اخلاص کامل در خارج از مرزها وارد میدان عمل شد و شهدای مدافع حرم در اوج مظلومیت مقابل توطئه استکبار ایستادند.

پورابراهیمی با بیان اینکه یادواره شهدا یادآوری استمرار حرکت و راه شهدا است و اگر به وظایف خود در برابر انقلاب و رهبر عمل نکنیم مدیون خون شهدا هستیم افزود: متاسفانه بعضی‌ها که زمانی ادعای ولایتمداری آنها گوش فلک را کر می‌کرد امروز همراه دشمن هستند و عمل آنها منافقانه است.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر رهبری ملاک تشخیص افراد در نظام اسلامی است تصریح کرد: جامعه ما جوان و پویا است و همانند شهید حججی هزاران نفر در کشور آماده دفاع از حریم ولایت هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با استکبار با خون جوانان ما عجین شده است و جوانان انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب هستند گفت: الگوی جوانان ما سردارانی همچون قاسم سلیمانی است که امروز معادلات نظامی را در منطقه در دست گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌داند افزود: امروز جبهه مقاومت یک قدرت بزرگ در منطقه شده است و ارتش اسلام روزبه‌روز در حال گسترش است.

پورابراهیمی با بیان اینکه در سوریه، عراق و لبنان و سایر کشورهای اسلامی جبهه مقاومت تشکیل شده و استکبار هیمنه خود را از دست داده است گفت: انتخاب بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل یک اقدام جاهلانه از سوی ترامپ است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.