ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66653
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
امارات: ایران به حوثی‌ها موشک، پهپاد و قایق جنگی می‌رساند!

امارات: ایران به حوثی‌ها موشک، پهپاد و قایق جنگی می‌رساند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «صدی البلد»، وزارت خارجه امارات در بیانیه ای خواستار مقابله جامعه جهانی با تهدید ایران شد! بر اساس این گزارش، امارات اعلام کرده است: ما با همپیمانان خود برای اتخاذ راهکارهایی که تضمین کننده اجرای کامل قطعنامه های سازمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «صدی البلد»، وزارت خارجه امارات در بیانیه ای خواستار مقابله جامعه جهانی با تهدید ایران شد!

بر اساس این گزارش، امارات اعلام کرده است: ما با همپیمانان خود برای اتخاذ راهکارهایی که تضمین کننده اجرای کامل قطعنامه های سازمان ملل است، همکاری می کنیم.

در بیانیه این وزارتخانه همچنین ادعا شده است: ادله ای که اخیرا ایالات متحده آمریکا در خصوص تسلیح گروه های یمنی توسط ایران منتشر کرد، جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد که تهران تمامی تعهداتش در قبال سازمان ملل را زیر پا گذاشته است!

وزارت خارجه امارات مدعی شده است: گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل در خصوص قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت، آنچه را که امارات و متحدان آن از مدتها پیش درخصوص رفتارهای ثبات زدای ایران دریافته بودند، تأیید کرد! ایران عامل تشدید درگیری ها در یمن است!

این وزارتخانه در کمال تعجب و بدون ارائه هیچگونه ادله ای درخصوص حمایت تسلیحاتی ایران از گروه های یمنی، مدعی شد: محموله های سلاح ایران برای یمنی ها غیرقانونی هستند! ایران به حوثی ها موشک، پهپاد و قایق های جنگی ارسال می کند! این موجب تشدید درگیری ها می شود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.