ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66777
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۴:۵۷
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست 350 شخصیت برجسته از سران غرب/ از دمیدن در آتش جنگ یمن دست بردارید

درخواست 350 شخصیت برجسته از سران غرب/ از دمیدن در آتش جنگ یمن دست بردارید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد سه شنبه ایرنا به نقل از تارنمای روزنامه گاردین، این شخصیت ها در بیانیه ای خطاب به سران این سه کشور غربی اعلام کردند: اکنون زمان اقدام است و یمن نمی تواند بیش از این منتظر بماند. امضاءکنندگان این نامه که مقام های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد سه شنبه ایرنا به نقل از تارنمای روزنامه گاردین، این شخصیت ها در بیانیه ای خطاب به سران این سه کشور غربی اعلام کردند: اکنون زمان اقدام است و یمن نمی تواند بیش از این منتظر بماند.
امضاءکنندگان این نامه که مقام های مذهبی و روسای بسیاری از آژانس های کمک رسانی انگلیسی نیز در میان آنها هستند، گفتند: به منظور جلوگیری از فاجعه و قحطی بیشتر، یمن به یک آتش بس فوری نیاز دارد و پایان هر نوع محاصره و محدودیتی در دسترسی به غذا، سوخت و کمک های پزشکی. این کشور به سرمایه گذاری در یک فرایند جدید صلح فراگیر نیاز دارد.
این درحالی است که «پنی موردانت» وزیر توسعه بین المللی انگلیس مدعی شد که سران عربستان سعودی به وی قول داده اند که از کارشکنی در ارسال کمک های تجاری و بشردوستانه به بنادر غربی یمن پرهیز کنند.
بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس هم هفته گذشته گفت که به سعودی ها هشدار داده است تا از گرسنگی به عنوان سلاحی جنگی استفاده نکنند.
در همین حال، آمریکا بار دیگر خواستار ارسال کمک های بشردوستانه به یمن شده است.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چندی پیش مدعی شد: به مقام های دولتم دستور داده ام تا از سران عربستان بخواهند که اجازه دهند مردم یمن دسترسی کاملی به غذا، سوخت، آب و دارو داشته باشند.
مقامات عربستان سعودی از ماه نوامبر تمامی گذرگاه های هوایی، زمینی و دریایی یمن را به طور کامل مسدود کرده اند و حتی به هواپیماهای حامل کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد هم اجازه فرود در فرودگاه های این کشور را نداده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، عربستان به همراه چند کشور دیگر تحت عنوان نیروهای ائتلاف از ششم فروردین سال 94 با هدف بازگرداندن ‘عبدربه منصور هادی’ رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی و محاصره زمینی، دریایی و هوایی به این کشور کرده اند.
جنگ علیه یمن با سلاح های غربی انجام می شود.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار ده ها هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
شبک**9423**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.