ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66780
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۱۵
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان اردبیل برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، روزگذشته 27 آذرماه سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان اردبیل با حضور خانواده معظم شهدا، دانشجویان و دانشگاهیان و مسؤولان کشوری و استانی با هدف معرفی و الگوپذیری از شهدای دانشجو و مدافعان حرم و ترویج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، روزگذشته 27 آذرماه سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان اردبیل با حضور خانواده معظم شهدا، دانشجویان و دانشگاهیان و مسؤولان کشوری و استانی با هدف معرفی و الگوپذیری از شهدای دانشجو و مدافعان حرم و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه دانشگاهی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم اظهار کرد: در 4 سال گذشته، این سومین کنگره شهدای دانشجو است که در اردبیل برگزار می‌شود .
وی با بیان این‌که در این کنگره یاد و خاطره 54 شهید دانشجو و 9 شهید مدافع حرم گرامی گرفته می‌شود افزود: بسیج دانشجویی استان در راستای عزت و احترام به شهدا اقدام به برگزاری مراسم‌های فرهنگی می‌کنند و خوشحالیم همچنان قلب‌های عاشقی وجود دارد که فارغ از هرگونه حقوق و مزایا در صدد پاسداری از خون شهدا تلاش می‌کنند.
رییس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: برگزاری جشنواره فرهنگی و ادبی وشعر، دیدار از خانواده‌های شهدا، خانواده طلاب شهدا و در دو سال اخیر خانواده شهدای مدافعان حرم توسط دانشجویان فعالیت‌های شایسته و ارزشمند است که دانشگاه محقق اردبیلی مفتخر به برگزاری این مراسم‌هاست.
صادقی ضمن ادای احترام به مادران شهدا گفت: رنجی که مادران شهدا کشیده‌اند با هیچ رنجی قابل قیاس نیست ومادران شهدا کسانی هستند که بیشترین هجران‌ها و رنج‌ها را متحمل شدند تا پرچم انقلاب اسلامی همیشه برافراشته باشد.
یادآور می شود؛ از تمبر یادبود شهدای مدافع حرم استان، دو کتاب غریب خیبر و لمس تماشای تو و نرم‌افزار منطق دانشجو رونمایی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.