ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66904
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۰۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار نوعی اقدم: رزمندگان مدافع حرم در رکاب ولایت اند

سردار نوعی اقدم: رزمندگان مدافع حرم در رکاب ولایت اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، سردار رحیم نوعی اقدم روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال که با محوریت برگزاری برنامه های سالروز حماسه نهم دی برگزار شد، افزود: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت ، یکپارچگی و انسجام برای مقابله با هرگونه تهدید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، سردار رحیم نوعی اقدم روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال که با محوریت برگزاری برنامه های سالروز حماسه نهم دی برگزار شد، افزود: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت ، یکپارچگی و انسجام برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی است.
وی اظهار کرد: همانطور که وحدت در کشور موجب پیروزی رزمندگان مدافع حرم و جبهه مقاومت در مقابل داعش در کشورهای سوریه و عراق شد این وحدت زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات فراروی جامعه و مردم خواهد بود.
وی گفت: ایران اسلامی در مقابل چشم دشمن یک کشور متحد و یکپارچه غیر قابل نفوذ است و در داخل کشور نیز این اتحاد و یکپارچگی باید موجب حل مشکلات شود.
وی گفت: مسوولان را نباید به بهانه گرایش های سیاسی تضعیف کرد ، هیچ دولتی در هیچ کشوری از جهان در یک پروسه زمانی چهار ساله نمی تواند قادر به حل حجم سنگینی از مشکلات مردم باشد.
او اظهار کرد: حمایت همه جانبه از مسوولان با کنار گذاشتن گرایش های سیاسی و جناحی وظیفه آحاد ملت است و همه باید برای حفظ عزت ، اقتدار و عظمت نظام و ایران اسلامی تلاش کنیم.
سردار نوعی اقدم گفت: هر کس در هر مسوولیتی و هر زمانی برای ایجاد تفرقه در بین مردم جهت رسیدن به خواسته های سیاسی و جناحی خود تلاش کند قطعا خائن مردم است و دربین مردم جایگاهی ندارد.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تبریک پیروزی رزمندگان مدافع حرم جبهه مقاومت در مقابل داعش گفت: با رشادت طلبی رزمندگان مدافع حرم وسرداران رشید تفکر بسیار خطرناک داعش برای همیشه از بین رفت و هیمنه پوشالی این گروه تروریستی تحت حمایت آمریکا و اسرائیل برهم ریخت.
فریدون بابایی افزود: کشور ایران همواره و در همه حال برای حفظ عزت و اقتدار خود نیازمند رزمندگان و دلاورمردان مدافع حرم بوده و نصرت الهی شامل حال این رزمندگان خواهد شد.
سرهنگ جهانبخش عطایی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی از اجرای دهها برنامه از جمله تجمع مردمی ویژه این روز ، برگزاری مسابقات ورزشی جام نهم دی ، گلباران گلزار شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و چند برنامه فرهنگی خبرداد .
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.