ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66960
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۰
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک یک فروند موشک بالستیک به شرق صنعاء

شلیک یک فروند موشک بالستیک به شرق صنعاء

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله شب گذشته یک فروند موشک بالستیک را به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در پایین منطقه «فرضه نهم» واقع در شرق صنعاء شلیک کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله شب گذشته یک فروند موشک بالستیک را به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در پایین منطقه «فرضه نهم» واقع در شرق صنعاء شلیک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری سبانت، منابع یمنی می گویند که در این حمله موشکی تعدادی از شبه نظامیان و مزدوران ائتلاف سعودی کشته و یا زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز چهارشنبه گذشته نیز محل تجمع شبه نظامیان ائتلاف سعودی را در منطقه «فرضه نهم» در شرق استان صنعاء، هدف حمله موشکی قرار دادند.

منابع وابسته به ارتش یمن تاکید کردند که نیروهای یمنی با این موشک، محل نشست مسئولان و فرماندهان شبه نظامیان ائتلاف در منطقه «صافر» در فرضه نهم را هدف قرار دادند.

یگان موشکی یمن روز سه شنبه گذشته نیز یک فروند موشک بالستیک «برکان اچ۲» را به سمت کاخ الیمامه در ریاض شلیک کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.