ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66962
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۶
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش قابل تامل مادر شهید مدافع حرم به زلزله اخیر تهران+عکس

واکنش قابل تامل مادر شهید مدافع حرم به زلزله اخیر تهران+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارشنبه شب حوالی ساعت 12 بود که زمین لرزه ، تهران را لرزاند، زمین‌لرزه‌ای که اگر چه بارها نسبت به وقوع آن هشدار داده شده بود اما هیچ‌کس انتظار آمدنش را نداشت! کارشناسان بزرگی […]

واکنش قابل تامل مادر شهید مدافع حرم به زلزله اخیر تهرانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارشنبه شب حوالی ساعت 12 بود که زمین لرزه ، تهران را لرزاند، زمین‌لرزه‌ای که اگر چه بارها نسبت به وقوع آن هشدار داده شده بود اما هیچ‌کس انتظار آمدنش را نداشت! کارشناسان بزرگی زمین لرزه را 5.2 دهم ریشتر و مرکز آن را حوالی تهران اعلام کردند.

رخدادی طبیعی که اگر چه به لطف خداوند خسارت و خرابی شدید همراه نداشت اما چندین ساعت مردم را درگیر اضطراب و دلشوره کرد. بسیاری از شهروندان بلافاصله پس از زلزله به خیابان آمدند تا از خطرات احتمالی زلزله در امان باشند، عده‌ای هم خانه و زندگی را رها کرده و راهی جایی امن شدند. خلاصه در یک کلام زلزله چند ثانیه‌ای  ولوله‌ای عظیم در شهر به راه انداخت!

در این میان مثل همیشه فضای مجازی مهمترین راه برای تبادل احساسات و واکنش‌های مردم شد؛ تصاویر خیابان‌های شلوغ در نیمه شب، بی خوابی مردم، صف طولانی پمپ بنزین، پیام‌های حلالیت طلبی، پست‌های مفهومی و ….

اما در بین این همه اضطراب و دل نگرانی، پیام مادر یکی از شهدای بزرگوار مدافع حرم، حال و هوایی متفاوت و خاص داشت. پیامی که حکایت از هزاران حرف ناگفته بود.

این مادر شهید در اینستاگرام خود نوشت: دیشب بعد از زلزله وقتی دیدم همه مردم مال و دارایی و خونه هاشونو رها کردن و با لباس توخونه و بی کفش حتی، از ترس جونشون با استرس و سرعت اومدن تو خیابون، یاد اون بی معرفتایی افتادم که میگن مدافعان حرم برای پول میرن!
گرچه همه میدونن این حرف بی انصافی و بی عقلیه و مبلغ ناچیزی هم به مدافعان حرم بعنوان حق ماموریت میدن
و اینم میدونن که همه دنیا و دارایی ها در برابر جان شیرین هیچه،اما شهدا چی میبینن که جان عزیزشونو فدا میکنن اونم به میل و اختیار؟

 

 

واکنش قابل تامل مادر شهید مدافع حرم به زلزله اخیر تهران

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.