ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66967
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۹:۵۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا میلیاردها دلار سلاح به سعودی می‌فروشد/ نشانه‌ای از انتقال موشک از ایران به یمن وجود ندارد

آمریکا میلیاردها دلار سلاح به سعودی می‌فروشد/ نشانه‌ای از انتقال موشک از ایران به یمن وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی امروز اول دی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه امروز دنیا علیه کشور ما بسیج شده است، گفت: دنیا علیه سرزمین ایران یا علیه مردم بسیج نشده بلکه علیه جمهوری اسلامی و مردم معتقد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی امروز اول دی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه امروز دنیا علیه کشور ما بسیج شده است، گفت: دنیا علیه سرزمین ایران یا علیه مردم بسیج نشده بلکه علیه جمهوری اسلامی و مردم معتقد ما به اسلام، ایمان، شجاعت، مقاومت و بصیرت در برابر دشمن بسیج شده است. چرا که این ویژگی‌های مردم ما برایش سنگین است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: یمن خود موشک دارد و یا اینکه آن را از دیگران می‌گیرد و به سمت ریاض پرتاب می‌کند. اما آمریکا می‌گوید که ایران این موشک را به یمن داده است، این در حالی است که کارشناسان همه عنوان می‌کنند نشانه‌ای از انتقال این موشک از ایران به یمن وجود ندارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا خود میلیاردها دلار سلاح به عربستان سعودی می‌فروشد و پول ملت بیچاره عربستان را از آن حاکم بدبخت می‌گیرد و صرف کشتار ملت یمن، به هم ریختن کشورهای اسلامی و راه انداختن جنگ در داخل این کشورها می‌کند.

ادامه دارد….

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.