ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66974
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولان برای رفع معضل آلودگی هوا یک راهکارمناسب وجامع ارائه کنند

مسئولان برای رفع معضل آلودگی هوا یک راهکارمناسب وجامع ارائه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: تعطیلی مدارس و ادارات راهکار مناسبی برای مبارزه به معضل آلودگی هوا نیست.به گفته وی آلودگی هوا در فصل زمستان و ریزگردها در فصل تابستان باعث بروز بسیاری از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: تعطیلی مدارس و ادارات راهکار مناسبی برای مبارزه به معضل آلودگی هوا نیست.
به گفته وی آلودگی هوا در فصل زمستان و ریزگردها در فصل تابستان باعث بروز بسیاری از بیماری ها و افزایش مرگ و میر می شود که باید برای این معضل بزرگ در کشور راه حل مناسبی اندیشیده شود.
خطیب نمازجمعه بروجرد اظهار کرد: با جلسات، همایش ها و نشست ها نمی شود مشکل آلودگی هوا را در کلان شهر ها رفع کرد. و مسئولان باید در این راستا اقدام عملی انجام دهند.

***وتوی قعطنامه سازمان ملل درباره قدس توسط آمریکا از نظر جامعه جهانی محکوم است
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به وتوی قعطنامه سازمان ملل توسط امریکا گفت: قعطنامه سازمان ملل که با 14 رای مثبت تصویب شد توسط آمریکا با کمال وقاحت وتو شده است.
وی اضافه کرد: این قعطنامه هرگونه تغییر و تصمیم درباره قدس رافاقد اعتبار دانسته است و از کشورهای دنیا خواسته شده که از انتقال سفارتخانه های خود به قدس خودداری کندد.
امام جمعه بروجرد افزود: وتوی امریکا دراین خصوص با محکومیت جهانی روبرو شد و مجمع عمومی سازمان ملل با 128 رای قعطنامه ای را در حق ملت فلسطین تصویب کرد که نشانه منزوی شدن آمریکا و اسرائیل در جهان می شود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: همه کشورهای دنیا اقدام نابخردانه ترامپ را محکوم کردند و این نشانه ان است که ملت فلسطین پیروز میدان خواهد بود.

***رسوایی و شکست آل سعود در برابر یمن باعث فرافکنی دروغ علیه ایران شده است
امام جمعه بروجرد با اشاره به شلیک دومین موشک از یمن به سوی ریاض و هدف قرار دادن کاخ سلطنتی یمامه ریاض گفت: امریکا و اسرائیل به همراه عربستان تلاش دارند موشک های شلیک شده به ریاض را ساخت ایران جلوه دهند و ایران را درمقابل خود قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: عربستان هزینه های هنگفتی برای خرید تجهیزات نظامی از آمریکا انجام داده ولی در مقابل کشور کوچکی مانند یمن عاجز ماند و بعد از سه سال حمله وحشیانه به این کشور و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع هنوز راه به جایی نبرده است و این نشانه شکست آل سعود است.
وی اظهار کرد: عربستان با فرافکنی تلاش دارد ایران را در مقابل خود قرار دهد تا رسوایی و شکست خود را در مقابل کشور کوچک یمن کم کند.
وی اضافه کرد: یمن در محاصره کامل قرار دارد و حتی دارو و غذا نیز به این کشور فرستاده نمی شود و چطور ممکن است که موشک از ایران به دست آنان برسد و این یک ادعای دورغین است.
امام جمعه بروجرد گفت: شلیک موشک از یمن به سوی ریاض یکی از توانایی های این ملت مظلوم است تا با شکست عربستان به جهانیان ثابت شود که حق بر باطل پیروز خواهد بود.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.