ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66982
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
  • 172 بازدید
  • ارسال توسط :
حفظ وحدت و عدم توجه به وعده‌های کاذب آمریکا لازمه استحکام نظام است

حفظ وحدت و عدم توجه به وعده‌های کاذب آمریکا لازمه استحکام نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: شنبه، دوم دی‌ماه ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است که خیلی در پیشگاه امامام ما جایگاه رفیعی داشت و زیارت ایشان معادل زیارت کربلا تلقی می‌شود. وی با اشاره به اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: شنبه، دوم دی‌ماه ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است که خیلی در پیشگاه امامام ما جایگاه رفیعی داشت و زیارت ایشان معادل زیارت کربلا تلقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکشنبه، سوم دی‌ماه روز ثبت احوال است که کاری ارزشمند و والا برای تعیین هویت ملی محسوب می‌شود، اظهار داشت: ما در استان سیستان و بلوچستان در زمینه امر ارزشمند ثبت احوال شهید تقدیم کرده‌ایم که شهید ارجمندی و امثال این بزرگوار جزو شهدای ثبت احوال کشور محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: باید تلاش شود شناسنامه یا سند هویت ملی رایگان، بی‌جهت و بی‌منطق در اختیار دیگران قرار نگیرد و مسئولان امر باید در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آیت‌الله سلیمانی گفت: دوشنبه، چهارم دی‌ماه ولادت حضرت مسیح است که از پیامبران اولوالعزم و صاحب شریعت بزرگ بوده که با آمدنش از آسمان چهارم به محضر ولی امر، آن حکومت جهانی شکل واقعی را پیدا خواهد کرد. امیدواریم عالم مسیحیت از اخلاق والای این پیامبر عظیم‌الشأن بهره مناسبی بگیرد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه سه‌شنبه، پنجم دی‌ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی است، خاطرنشان کرد: کشور ما در کمربند حوادث قرار دارد و اخیراً نیز زلزله بالای 5 ریشتری در تهران رخ داد که غوغایی به راه انداخت و مردم پریشان شدند که در پی آن بخش عظیمی از این مردم با از تهران خارج شدند و یا به خیابان‌ها ریختند؛ امیدواریم خداوند متعال امتحانات را بر کشور و ملت ما آسان بگرداند.

وی با اشاره به اینکه این ایام مصادف با هزارمین روز تجاوز عربستان به یمن است، گفت: هزار روز کشوری با ادعای اسلامی بر کشور مسلمان بمب، باروت و آتش ریخت، زیرساخت‌های یمن را تخریب کرد و درون یک بن‌بست تحت فشار قرار داد به نحوی که راه رساندن غذا، دارو، آب و هرگونه کمک انسان‌دوستانه به مردم مظلوم و مسلمان این کشور بست.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: امروز همه به اصطلاح مدعیان حقوق بشر در دنیا تایید می‌کنند که یمن در یک شرایط بحرانی بی‌نظیر در عالم بشری قرار گرفته است. حملات عربستان به یمن هزارمین روز را پشت سر گذاشت که تاکنون خسارات بسیار سنگینی را بر مردم مظلوم این کشور تحمیل کرده است. بمباران ائتلاف سعودی علیه مردم مظلوم یمن حدود 630 هزار و 300 نفر تاکنون کشته داده و بیش از 812 هزار زخمی بر جای گذاشته است.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: تاکنون 827 مدرسه، 301 مرکز درمانی، 692 انبار مواد غذایی، 593 بازار تجاری و بسیاری دیگر از زیرساخت‌های یمن در پی تجاوز عربستان و همپیمانانش به این کشور مسلمان ویران شده، گفت: البته در کنار این جنایات دستاوردهایی برای یمنی‌ها محقق شد؛ در این میان انصارالله یمن خود را بازیافت چرا که نیروهای مردمی در جنگ ورزیده می‌شوند.

وی اظهار داشت: شلیک موشک از جانب یمن به فرودگاه بین‌المللی پایتخت عربستان بهانه‌ای شد تا ترامپ نمایشنامه تازه‌ای را به صحنه بیاورد و رقص جدیدی علیه ایران اسلامی انجام دهد و در سازمان ملل علیه برجام مسئله موشک را بهانه کند و برای خروج از برجام اربده‌کشی کند.

آیت‌الله سلیمانی گفت: ترامپ در کارزار تبلیغاتی انتخابات وعده‌هایی به اسرائیلف عربستان و دیگر همپیمانانش قول داد در صورت پیروزی آمریکا را از برجام خارج می‌کند و امروز زمان اجرای این وعده‌های تبلیغاتی و انتخاباتی رسیده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه موشک یمن از هر جا که تامین شده و به هر جا شلیک شده باشد هیچ ربطی به برجام و قرارداد هسته‌ای ندارد، افزود: اقدامات آمریکا در رابطه با شلیک موشک یمن تنها جنجال‌آفرینی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: اگر ایران اسلامی بتواند وحدت ملی را همانطور که تاکنون حفظ کرد، حفظ کند و قدرت ملی را همناگونه که تاکنون به دست آورده تقویت و محافظت کند و اگر کارگزاران نظام و دستگاه‌های دولتی به قول و قرارهای کاذب آمریکا دلباختگی نداشته باشند؛ بدون شک طبق فرموده‌های امام(ره) و رهبری آمریکا در برابر ایران هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.