ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 66984
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
رشد و پیشرفت کشور بدون نوآوری حاصل نمی‌شود

رشد و پیشرفت کشور بدون نوآوری حاصل نمی‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه آگاه باشیم و بدانیم که همه در محضر خدای متعال هستیم پس تقوا پیشه کنیم، اظهار داشت: همه اعمال و کردار ما در منظر خدای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه آگاه باشیم و بدانیم که همه در محضر خدای متعال هستیم پس تقوا پیشه کنیم، اظهار داشت: همه اعمال و کردار ما در منظر خدای متعال است و مسئول گفتار و کردار خود هستیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه انسان باید در قبال اعمال و رفتار خود پاسخگو باشد، گفت: هر کار، حرکت و حرفی که انسان می‌زند هم در دنیا و هم در آخرت باید پاسخگوی اثراتش باشیم و اعمال ما چه خوب و چه بد در روز قیامت با ما همراه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به اهمیت مسئله نماز اشاره کرد و افزود: نماز یکی از عنایات پروردگار و از الطاف بزرگ الهی و دری است که خداوند به روی ما باز کرده که اگر وارد این در و خانه عظیم که نماز است بشویم، طبعاً در واقع قرب و عنایت خداوند نصیب ما می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر انسان نماز و راه دوستی با خداوند را پیدا کند، راه اشتباه را انتخاب نمی‌کند، تصریح کرد: وقتی انسان مسیر خدا انتخاب و طی کند از بدی‌ها دور و به سمت خوبی‌ها می‌رود.

ناصری یزدی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه آمار تلفات موتورسواری در استان یزد بسیاری بالاست، اضافه کرد: باید مشکلات این حوزه رفع و مسئولان در جهت ساماندهی آن تلاش خود را به‌کارگیرند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آمریکا که خود تولیدکننده سلاح و جنگ‌افزارهای جنگی و فروشنده سلاح‌های کشتار جمعی است نمی‌تواند نسبت به دفاع مردم یمن از جان خود اعتراض کند، گفت: این مسئله که آن‌ها نسبت به دفاع مردم یمن از جان و مال خود انتقاد می‌کنند نشان از عمق ظلمی که در حق این مردم مظلوم روا می‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها با محاصره یمن اجازه ورود هیچ‌چیزی را به این کشور نمی‌دهند پس اینکه گفته می‌شود موشک‌های شلیک‌شده از سوی یمنی‌ها به ایران اختصاص دارد مضحک و دروغ است بلکه این موشک‌ها ساخته خود یمنی‌هاست.

وی خطاب به مسئولان کشور در ارتباط با مشکلات موجود در کشور، افزود: مسئولان باید با برای حل مشکلات و معضلات جامعه با عزمی راسخ گام بردارند و یکپارچگی را در این زمینه سرلوحه کار خود قرار دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

ناصری یزدی نوآوری در صنایع و خلاقیت در تولیدات در کشور را از مهمترین عوامل پیشرفت دانست و تصریح کرد: صنعتگران، تولیدکنندگان و جامعه دانشگاهی باید این مسئله را مورد توجه خود قرار دهند چون بدون نوآوری و رشد و پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.