ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67049
  • ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۷:۳۲
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
بازداشت ۳۰ یمنی به اتهام ورود غیرقانونی به جزیره سقطری

بازداشت ۳۰ یمنی به اتهام ورود غیرقانونی به جزیره سقطری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «الیمن نت»، «فادی باعوم» یکی از فرماندهان جنبش جنوب یمن اعلام کرد که اماراتی ها اجازه نداده اند شماری از فعالان جنوبی یمن وارد جزیره یمنی «سقطری» شوند. جزیره ای که در دهانه خلیج عدن واقع شده و با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «الیمن نت»، «فادی باعوم» یکی از فرماندهان جنبش جنوب یمن اعلام کرد که اماراتی ها اجازه نداده اند شماری از فعالان جنوبی یمن وارد جزیره یمنی «سقطری» شوند.

جزیره ای که در دهانه خلیج عدن واقع شده و با توجه به ویژگی های منحصر به فردش به وسیله اماراتی ها اشغال شده است حالا عملا به یکی از امارت های «امارات» تبدیل شده است به صورتی که شهروندان یمنی برای فعالیت یا حضور در این جزیره باید از مسئولان اماراتی اجازه بگیرند و پیش از ورود به جزیره سقطری ضامن داشته باشند. همان روندی که برای اقامت و کار اتباع خارجی در امارات پیاده می شود.

باعوم تأکید کرده که نیروهای وابسته به امارات ۳۰ جوان یمنی را هم به دلیل اینکه بدون مجوز وارد جزیره سقطری شده اند به اتهام ورود غیر قانونی به خاک امارات، بازداشت کرده اند.

فعالان یمنی هم خبر داده اند که امارات دستور داده تمامی شهروندان یمنی که در جزیره سقطری کار می کنند تنها با داشتن ضامن اجازه فعالیت دارند و در غیر این صورت باید این جزیره را ترک کنند.

صفحه سقطری الیوم در توئیتر هم نوشته که نیروهای ویژه در جزیره سقطری شهروندان یمنی اهل «ضالع»، «یافع»، «ابین» و «لحج» را از ادامه فعالیت و زندگی در جزیره ای که جزء خاک یمن است منع کرده اند.

از حدود یک سال پیش پروژه امارات برای تصرف جزیره منحصر به فرد «سقطری» یمن فاش شده و علاوه بر دیگر توطئه های توسعه طلبانه امارات، نگرانی ها نسبت به اشغال دائمی این جزیره به وسیله اماراتی ها افزایش پیدا کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.