ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6706
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
کیهان گزارش داد: انتصاب سردار سرلشکر باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح

کیهان گزارش داد: انتصاب سردار سرلشکر باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح

این روزنامه در تیتر یک با انتخاب عنوان انتصاب مدیر 234 میلیونی با فشار حسین فریدون بود، آورد: همایش قوه قضائیه صبح دیروز در حالی برگزار شد که این روزها بیشترین درخواست مردم از این قوه برخورد قاطع با مفسدان و متخلفان اقتصادی به ویژه در مورد حقوق‌های نجومی است. رئیس سازمان بازرسی کل کشور […]

این روزنامه در تیتر یک با انتخاب عنوان انتصاب مدیر 234 میلیونی با فشار حسین فریدون بود، آورد: همایش قوه قضائیه صبح دیروز در حالی برگزار شد که این روزها بیشترین درخواست مردم از این قوه برخورد قاطع با مفسدان و متخلفان اقتصادی به ویژه در مورد حقوق‌های نجومی است. رئیس سازمان بازرسی کل کشور در باره چگونگی نشستن مدیر234 میلیونی بر کرسی ریاست بانک رفاه گفت: «مدیرعامل بانک رفاه زمانی که مدیرعامل بانک ملی بود پرونده سنگینی داشت و همان زمان اصرار کرد که ایشان رئیس بانک رفاه شود در حالی که بنده مخالفت کردم. ایشان(مدیر 234 میلیونی) با لابی و اصرار حسین فریدون مدیرعامل بانک رفاه شد و قوه قضائیه آیا بیش از این می‌تواند کار کند؟» ناصر سراج در ادامه افزوده است: «مگر می‌شود فردی که مشکل دارد در جای دیگری مشکل ایجاد نکند؟ امروز و در همایش قوه قضائیه وی (حسین فریدون) را دیدم و گفتم که مدیرعامل بانک رفاه با اصرار شما این پست را گرفت و من به شما گفته بودم پرونده سنگین دارد.»
روزنامه کیهان با انتشار عنوان شانزدهمین اجتماع مدافعان حرم برگزار شد، نوشت: شانزدهمین اجتماع مدافعان حرم با عنوان گرامیداشت شهدای «تیپ زینبیون» همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) با حضور جمع کثیری از مردم عزادار در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار ‌شد. به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با بیان اینکه روز به روز جلسات عزاداری ما جدی‌تر می‌شود، گفت: جلسات عزاداری به خصوص جلسه مدافعان حرم، جدی‌ترین جلسات سوگواری برای اهل بیت در طول تاریخ است.
طراحی و ساخت برج 80 متری پتروشیمی بوشهر در کشور، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: مدیر پروژه تجهیزات پتروشیمی بوشهر در شرکت صنایع آذرآب از طراحی و ساخت برج 80 متری پتروشیمی بوشهر به دست متخصصان این شرکت خبر داد و گفت: این برج آماده انتقال و نصب در سایت بوشهر است. ابوالفضل خسروی به ایرنا افزود: این برج سه تکه‌ای با سه کامیون سنگین‌کش به پتروشیمی بوشهر منتقل می‌شود. وی ادامه داد: این برج در مجموع 530 تن وزن دارد و پیش‌بینی می‌شود در صورت فراهم بودن همه شرایط این محموله دهم شهریورماه سال جاری به بوشهر برسد. مدیر پروژه تجهیزات پتروشیمی بوشهر در شرکت صنایع آذرآب بیان کرد: ارزش قرارداد طراحی، ساخت و نصب این برج بیش از دو میلیون یورو است و کار طراحی و ساخت آن یک سال به طول انجامیده است.
روزنامه کیهان با بررسی عنوان برخی مناطق آزاد با قاچاق سرپا هستند، آورد: مدیرعامل سابق منطقه آزاد اروند گفت: باید پرسید چقدر زیرساخت 7 منطقه آزاد قبلی فراهم است که قرار است 7 منطقه دیگر اضافه شود. کار به جایی رسیده که برخی مناطق آزاد مانند قشم با قاچاق کالا سرپا هستند. جواد معصومی در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر اینکه قرار است با ایجاد مناطق آزاد برای کشور درآمدزایی شود، نه آنکه کار خیریه اتفاق بیفتد، تصریح کرد: باید پرسید چند منطقه آزاد محلی برای صادرات کالا تاسیس شده‌اند و به جز منطقه آزاد اروند که تا سقف یک میلیارد دلار صادرات به عراق دارد و منطقه آزاد ماکو بقیه مناطق محلی برای قاچاق کالا به وجود آمده‌اند.
این روزنامه در بخش خبر ویژه به عنوان «صندوق‌های بازنشستگی در دست چندشغله‌ها» پرداخت و در ستون یادداشت میهمان عنوان «اگر خیانت نیست پس چیست؟!» را منتشر کرد.
«مردم انگلیس با خروج از اتحادیه اروپا به دروغ و نیرنگ شما پاسخ دادند» و «برگزاری همایش سراسری قوه قضائیه با حضور سران 3 قوه» دیگر عنوان های نیم صفحه نخست روزنامه کیهان را به خود اختصاص داد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**2002

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن