ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67061
  • ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۸:۴۰
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
سومین یادواره شهدای مدافعان حرم استان مازندران در بابلسر برگزار می‌شود

سومین یادواره شهدای مدافعان حرم استان مازندران در بابلسر برگزار می‌شود

محمد تیرتبار، مسئول هیئت محوری ابوجواب (ع) بابلسر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر، اظهار داشت:  این یادواره با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره مردان با اخلاصی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در آن سوی مرزها در برابر تکفیری‌های ملعون مقاومت کردند تا عظمت اسلام ناب محمدی(ص) و اقتدار نظام مقدس […]

محمد تیرتبار، مسئول هیئت محوری ابوجواب (ع) بابلسر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر، اظهار داشت:  این یادواره با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره مردان با اخلاصی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در آن سوی مرزها در برابر تکفیری‌های ملعون مقاومت کردند تا عظمت اسلام ناب محمدی(ص) و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ و بر آن بیافزایند، برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با شکوه ساعت 19 یکشنبه 10 دی ماه امسال در آستان مقدس بی بی سر روضه (س) شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

تیرتبار با بیان اینکه در این مراسم سردار عبدالفاتح اهوازیان، فرمانده قرارگاه نصرت به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت افزود: حاج سیدعلی حسینی نژاد از قم نیز به عنوان مداح در این مراسم حضور می یابد.

وی با اشاره به اینکه دهم دی ماه سال گذشته، دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران در این مکان برگزار شده بود خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور، مسئولان شهری و استانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.