ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67077
  • ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور ۳۲۰ خانواده شهدای قرآنی  در پنجمین یادواره سوره های سرخ

حضور ۳۲۰ خانواده شهدای قرآنی در پنجمین یادواره سوره های سرخ

رحیم قربانی رییس سازمان قرآن وعترت بسیج تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پنجمین یادواره سوره های سرخ در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قرآنی ۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در فرهنگسرای  بهمن برگزار می شود. وی ادامه داد: این یادواره شهدای قرآنی که اعم از شهدای قاری، حافظ، معلم […]

رحیم قربانی رییس سازمان قرآن وعترت بسیج تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پنجمین یادواره سوره های سرخ در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قرآنی ۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در فرهنگسرای  بهمن برگزار می شود.

وی ادامه داد: این یادواره شهدای قرآنی که اعم از شهدای قاری، حافظ، معلم و فعال قرآنی است با حضور ۳۲۰ خانواده شهید  قرآنی و مدافع حرم و جمعی از اساتید و فعالان قرآنی ۸ دی ماه برگزار خواهد شد.

قربانی با تاکید براینکه این همایش با  شعار شهدای قرآنی پرچمداران بصیرت برپا خواهد شد افزود: این همایش با  شعار شهدای قرآنی پرچمداران بصیرت و با  محوریت شهدای قرآنی در آوا و نوا خواهد بود.

دبیر همایش سوره های سرخ با اشاره به حضور ۲۵۰ اثرآوا و نوایی به دبیرخانه این همایش اضافه کرد: از چند ماه پیش فراخوان جشنواره سوره های سرخ در آوا و نوا در فضای مجازی داده شده بود که بیش از ۲۵۰ اثر از گروه های هم خوانی و خوانندگان با موضوع شهدای قرآنی ایثار و شهادت ارسال و برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

 وی  با دعوت از همه عاشقان قرآن و عترت در این مراسم ابراز کرد: این برنامه با همکاری و مشارکت  نهاد ها و سازمان های مختلف قرآنی توسط سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمدرسول الله (ص) تهران برگزار خواهد شد.

قربانی در پایان گفت: هرسال  رویکرد و محوری در همایش سوره های سرخ قرار میگیرد که سال اول به شکل عمومی در برج میلاد برگزار شد.درسال دوم به نام هر شهید قرآنی گروه چهل نفره تشکیل و یک دوره ختم قرآن برای شهدای قرآنی داشته و سال سوم با محوریت شهدای قرآنی در قاب هنر و برپایی نمایشگاهی از آثار هنری خط، نقاشی؛ سفال ، سرامیک فیلم، و سال چهارم با محوریت شهدای قرآنی مدافع حرم  و امسال با محوریت   آوا و نوا کلیه گروه های همخوانی و خوانندگان اسثار و مقاومت و شهادت آثاری داشتند که با ارسال به دبیرخانه و داوری برگزیدگان در این مراسم تجلیل شده و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.