ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67103
  • ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
فعالان یمنی: بازگشایی موقت بندر حدیده اقدام تبلیغاتی سعودی‌هاست

فعالان یمنی: بازگشایی موقت بندر حدیده اقدام تبلیغاتی سعودی‌هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، شواهد نشان می‌دهد برای عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری این کشور فاجعه انسانی در یمن اصلا اهمیت ندارد و بازگشایی موقت بندر حدیده تنها پاسخ به فشار‌های فزاینده جهانی است.   خالد النمر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، شواهد نشان می‌دهد برای عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری این کشور فاجعه انسانی در یمن اصلا اهمیت ندارد و بازگشایی موقت بندر حدیده تنها پاسخ به فشار‌های فزاینده جهانی است.  

خالد النمر معاون وزیر امور دریایی یمن گفت: عربستان سعودی از ششم نوامبر گذشته اجازه نداده است هیچ کشتی امدادی یا تجاری وارد بندر حدیده شود. تنها دو کشتی حامل سوخت وارد این بندر شده اند که آن هم نتیجه فشار‌های فزاینده بین المللی در اعتراض به محاصره غیرقانونی یمن است.  

گروه‌های حقوق بشری می‌گویند محاصره سعودی علیه یمن فاجعه انسانی در یمن را تشدید کرده است. حدود هفت میلیون نفر در یمن در آستانه قحطی هستند و حدود نهصدهزار نفر در این کشور به بیماری وبا مبتلا شده اند.  

عبدالله شعبان فعال ضد محاصره یمن گفت: برداشته شدن محاصره سعودی تنها اقدامی تبلیغاتی از طرف ریاض است. تاکنون تعداد اندکی از پرواز‌های امدادی سازمان ملل متحد در یمن فرود آمده اند و این مقدار حتی ده درصد از نیاز‌های مردم یمن را پاسخگو نیست. نود هزار یمنی که نیاز به معالجه در خارج دارند، هنوز در داخل یمن هستند و نمی‌توانند به خارج بروند. همچنین هر ده دقیقه یک کودک در یمن در نتیجه بیماری‌های قابل پیشگیری جان خود را از دست می‌دهد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.