ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67107
  • ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
  • 279 بازدید
  • ارسال توسط :
تمام فشارها روی مردم است چپ و راست گرایی را ول کنید

تمام فشارها روی مردم است چپ و راست گرایی را ول کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، مراسم جشن پیروزی و تجلیل از مدافعان حرم استان اردبیل امروز در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد. سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه و از مستشاران ایرانی در جبهه مقاومت در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، مراسم جشن پیروزی و تجلیل از مدافعان حرم استان اردبیل امروز در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه و از مستشاران ایرانی در جبهه مقاومت در این مراسم اظهار داشت: اگر تفکر، تیزبینی و آینده نگری رهبری ایران نبود حتماً جنگ در مرزها و داخل استانهای جنوبی کشیده می شد.

سردار نوعی اقدم با طرح این سوال که چند نوع دیدگاه به نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد ادامه داد: دو نگاه داخلی و خارجی به نظام باهم متفاوت بوده و در دنیا اکنون به ایران به دید اقتدار- قدرت- عظمت و غیرت نگریسته می شود.

وی با بیان اینکه دورنمای ایران از خارج از مرزها با داخل متفاوت بوده ادامه داد: دید بین المللی به ایران اینگونه است که ایران و ملت آن خود بمب اتم هستند.

سخنران مراسم با اشاره به اینکه گاها با شنیدن و دیدن برخی سخنان و رفتارها دل ازرده می شویم تصریح کرد:  نمی دانم چه کسی! در چه لباسی! چه مقامی! و چه مسئولی! یا قلمی! در فضای مجازی شکاف و تفرقه افکنی می کنند و از آن بهره برداری می کنند.

او محور مقاوت را مردمی دانست و افزود: فلسفه وجود همه نوکری به ملت در رکاب رهبری بوده و کسی که خود را نوکر مردم نمی داند ملت او را به افتخار نوکری هم نمی پذیرد.

نوعی اقدم با بیان اینکه پس از چندین دوره؛ چپ، راست، اصول گرا، اصلاح طلب و سایر جریان های سیاسی معلوم الحال بوده و مردم بدقت شناخت دارند تاکید کرد: این بازی های سیاسی باید برداشته شود و هر جریانی که برای خدمت به مردم و نوکری او قدم بردارد در کنار او خواهیم بود و اگر معیار این نباشد در کنار او نخواهیم بود.

سردار پاسدارنوعی اقدم با تاکید بر اینکه "القاب و جریان بازی سیاسی را رها کنید و جمع کنید" ادامه داد: تمام فشار ها اکنون بر روی مردم قرار گرفته است.

وی در بخش بعدی سخنان خود از جلسات محرمانه سیاستمداران اروپا – آمریکا  و اسرائیل خبر داد و اضافه کرد:  دشمنان اکنون به شدت در تکاپوی وعده نابودی اسرائیل تا 20 سال از سوی مقام معظم رهبری هستند.

این سردار سپاه با بیان اینکه در هیچ دوره ای مشکل این کشور حل نخواهد شد گفت: انتظار حل تمامی مشکلات در یک دوره را نداریم ولی تا توان موجود برای مردم باید تلاش کرد.

وی تصریح کرد: "کسانی که مشکلات مملکت را می داند یک شبه قابل حل نبوده و به آن دامن می زند شیطان است".

سردار نوعی اقدم ادامه داد: "کسانی که ملت را بر هم زند یا در مقابل هم قرار داده و بجان هم بیاندازد و دنبال شکف باشد خائن است".

وی تاکید کرد: باید نشاط را به مردم بازگرداند و احساس نکنند فلان مسئول از ملت نیست.

در ادامه او از کسب جایگاه سوم استان اردبیل در پشتیبانی از جبهه مقاومت و مدافعان حرم در کشور آن را افتخاری برای استان دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه کمر داعش و به تبع آن اسرائیل، آمریکا و دشمنان در خاک سوریه شکسته شد ادامه داد: آمریکا گفته بود اسد باید برود اما مقام معظم رهبری هم فرمودند وی باید بماند که ماند.

نوعدی اقدم به نامه مکتوب حسنی مبارک از زندان اشاره کرد و گفت: او در نامه خود نوشته 40 سال مزدور آمریکا بودم اما زندانی شدم ولی بشار اسد همچنان رئیس جمهور است بنابراین باید با ایران بود.

وی گفت:  بشار اسد علت ماندنش در کنار ایران را وصیت حافظ اسد پدر خود عنوان کرده است.

او همچنین به جلسات سری محرمانه فرانسوی ها با فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: تاکید داشتند 11500 داعشی فرانسوی که 1500 نفر آن زن و باردار بودند قتل عام شوند و در پاسخ به نقض حقوق بشر بودن آن را کشک اعلام کرداند.

وی در پایان سخنان خود به هشدار و پیام جدی آمریکایی ها در سوریه مبنی بر تصاحب شدن حلب برای خود و اعطائ دمشق به سوریه گفت: به هیچ عنوان انتظار باز پس گیری حلب را نداشتند اما با برنامه ریزی و عملیات نظامی این شهر بزرگ و مهم نیز گرفته شد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حسن دهقانی برادر شهید هاشم دهقانی از مدافعان حرم، طی سخنانی کوتاه مقاومت و پیروزی بر گروه های تروریستی تکفیری را درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری دانست و گفت: اگر بموقع مهار نمی شد خسارت جنگ آن در مرز و داخل کشور جبران پذیر نبود.

در پایان این مراسم پس از مداحی اباسلط ابراهیمی از والدین و خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.