ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67149
  • ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۸:۴۴
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
تسلط ارتش یمن و انصارالله بر ۳ روستای «الخوخه»

تسلط ارتش یمن و انصارالله بر ۳ روستای «الخوخه»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع میدانی یمن اعلام کردند که نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز دوشنبه چندین حمله به مواضع شبه نظامیان در اطراف الخوخه انجام دادند و موفق شدند بر روستای «الطور» در منطقه قطابه مسلط شوند و خودروی نظامی حامل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع میدانی یمن اعلام کردند که نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز دوشنبه چندین حمله به مواضع شبه نظامیان در اطراف الخوخه انجام دادند و موفق شدند بر روستای «الطور» در منطقه قطابه مسلط شوند و خودروی نظامی حامل سلاح آنها را در شرق این منطقه منهدم کنند.

نیروهای یمنی همچنین موفق شدن بر دو روستا در شرق شهر الخوخه مسلط شوند و در این دو روستا، تعدادی از شبه نظامیان را از پای دربیاروند.

یک منبع یمنی تاکید کرد که در این درگیری ها تعدادی از فرماندهان شبه نظامیان از جمله ابراهیم الاکحلی و زکریا عبدالله عبدالرحمن القاضی کشته شدند.

شهر مهم «الخوخه» در جنوب غرب استان الحدیده واقع در ساحل غربی یمن، این روزها شاهد درگیری‎های شدید بین نیروهای یمنی و شبه نظامیان ائتلاف سعودی است؛ بویژه اینکه ارتش یمن و انصارالله به عمق الخوخه نفوذ کردند و شبه نظامیان مستقر در این شهر را تحت محاصره خود قرار داده‎اند.

منابع یمنی می گویند که عناصر مسلح وابسته به ائتلاف سعودی با پشتیبانی هوایی ائتلاف تلاش می کنند محاصره‎ ارتش یمن و انصارالله را که از چندی پیش در الخوخه انجام دادند، بشکانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.