ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67176
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۴:۳۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه

داخلی*****تهران – «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه شامگاه سه شنبه در واکنش به حملات جنگنده‌های عربستان سعودی به بازاری در شهر تعز یمن نوشت: جای تاسف و تعجب است که این حملات جنون‌آمیز که با سلاح‌های مرگبار آمریکایی انجام می‌شود، واکنش مدعیان را برنمی‌انگیزد.تهران – زمین لرزه ای به بزرگی 4،2 ریشتر حوالی ملارد […]

داخلی
*****
تهران – «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه شامگاه سه شنبه در واکنش به حملات جنگنده‌های عربستان سعودی به بازاری در شهر تعز یمن نوشت: جای تاسف و تعجب است که این حملات جنون‌آمیز که با سلاح‌های مرگبار آمریکایی انجام می‌شود، واکنش مدعیان را برنمی‌انگیزد.
تهران – زمین لرزه ای به بزرگی 4،2 ریشتر حوالی ملارد در مرز استان تهران های و البرز را لرزاند.
کرج – مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که بر اساس تصمیم شواری هماهنگی مدیریت بحران استان مراکز آموزشی و دانشگاه های استان به جز امتحانات سوم متوسطه روز چهارشنبه تعطیل است.
خارجی
*****
بغداد – روزنامه آمریکایی 'بیزنس اینسایدر' روز سه شنبه در گزارشی فاش کرد: پس از شکست داعش در عراق و سوریه، هزاران نفر از آنها بر اساس توافقی میان آمریکا و نیروهای معارض سوری از طریق ترکیه به سوی اروپا فراری داده شدند.
مسکو – دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد، آمریکا از بحران کره شمالی برای بازدارندگی روسیه و چین استفاده می کند.
تهران – خبرگزاری آناتولی ترکیه بامداد چهارشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کرد: وزارت دفاع قطر سه شنبه از ورود گروه دیگری از نیروهای ارتش ترکیه به پایگاه هوایی العدید در 30 کیلومتری جنوب غرب دوحه خبر داد.
مسکو – وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک فروند موشک قاره پیمای از نوع «توپول» یا «ار.اس-12.ام» را با موفقیت آزمایش کرد.
تهران- «یوجین رابینسون» روزنامه نگار «واشنگتن پوست» در مطلبی با اشاره به اقدامات و عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور در طول یک سال، نوشت: سال اول ریاست جمهوری ترامپ بدتر از آن بود که آمریکایی ها انتظارش را داشتند.
تهران – «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در نخستین سفر خود در صدر هیاتی بلندپایه به کشور آفریقایی چاد، توافقنامه‌های متعددی در حوزه‌های تجاری امضا کرد.
تهران – «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که متهم به دریافت رشوه و سوء استفاده از قدرت است و حکومت ائتلافی آن در معرض سرنگونی قرار دارد، سه شنبه شب از خاخام های یهودی خواست در برابر خطر سقوط دولتش، از وی حمایت کنند.
تهران – «خبرگزاری آناتولی» ترکیه سه شنبه شب گزارش داد: قدیمی ترین مسجد استکهلم هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
تهران – وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که دو مقام ارشد کره شمالی را در ارتباط با فعالیت‌های موشکی این کشور در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.
باکو– مسئولان راه آهن های ایران، جمهوری آذربایجان ، روسیه و بلاروس برای بررسی روند تکمیل مسیر غرب دالان بین المللی حمل و نقل شمال – جنوب امروز سه شنبه در باکو گردهم آمدند.
تهران – «تارو کونو» وزیر امور خارجه ژاپن که به خاورمیانه سفر کرده است، سه شنبه شب در اردن گفت: ژاپن سفارتش را از تل آویو به بیت المقدس منتقل نخواهد کرد.
مسکو – سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با رکس تیلرسون همتای آمریکایی خود تلفنی در خصوص حل مساله سوریه و بحران شبه جزیره کره مذاکره کردند.
تهران – هزاران تن از جوانان فلسطینی مقیم یونان، در اقدامی اعتراضی در مخالفت با تصمیم اخیر ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، پرچم فلسطین را در سالن بستکتبال «OAKA» آتن به اهتزاز درآوردند.
تهران – رئیس دیپلماسی خارجی فرانسه به منظور دیدار 24 ساعته با مقامات ایران، پنجم ژانویه به تهران می آید.
تهران– یک پایگاه رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد: «تارو کونو» وزیر امور خارجه ژاپن، طرح ابتکاری نخست وزیر کشورش برای حل بحران نزاع میان اسرائیل و فلسطینی ها را در سفر اخیرش به خاورمیانه ارائه کرده است.
تهران – ایرنا – نشریه هیل روز سه شنبه در گزارشی به پنج موضوع اصلی دفاعی پرداخت که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا باید در سال 2018 با آن مقابله کند.
تهران – ایرنا – خبرگزاری معا فلسطین سه شنبه شب به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد، این رژیم برای تسلط بیشتر بر مناطق مختلف قدس، 16 مرکز جدید پلیس در بخش های مختلف فلسطین ایجاد می کند.
تهران – شبکه خبری الجزیره قطر سه شنبه شب گزارش داد: یک خانواده 16 نفری در حمله ائتلاف عربی به منطقه «التحیتا» در استان الحدیده در غرب یمن، کشته شدند.
تهران – ژنرال «والری گراسیمف» رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه بامداد چهارشنبه اعلام کرد که جبهه النصره در سال آینده نابود خواهد شد.
شبس*1613*انتشاردهنده: عبدالله غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.