ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67189
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس کمیته انقلاب یمن: حملات متجاوزان به مردم یمن تاکیدی بر پایان کار آن ها است

رئیس کمیته انقلاب یمن: حملات متجاوزان به مردم یمن تاکیدی بر پایان کار آن ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المیادین، محمدعلی الحوثی پس از بازدید از مناطق آسیب دیده صنعا، افزود: امروز ما زمام امور در میدان های جنگ را در دست داریم. ما توانستیم تمامی مواردی را که متجاوزان بر روی آن ها حساب اشتباه باز کرده بودند، ناکام بگذاریم.در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المیادین، محمدعلی الحوثی پس از بازدید از مناطق آسیب دیده صنعا، افزود: امروز ما زمام امور در میدان های جنگ را در دست داریم. ما توانستیم تمامی مواردی را که متجاوزان بر روی آن ها حساب اشتباه باز کرده بودند، ناکام بگذاریم.
در جنایت جدید ائتلاف عربی، جنگنده بمب افکن های ائتلاف عربی به سرکردگی آمریکا بامداد چهارشنبه، شهرستان التحیتا در استان الحدیده را هدف قرار دادند که در جریان آن یک خانواده 14 نفری جان باختند.
روز چهارشنبه نیز جنگنده های ائتلاف منزل یک خانواده پنج نفره در حدیده را هدف قرار دادند که در این حمله تمامی افراد این خانه کشته شدند.
در همین حال امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان خواستار رفع کامل محاصره یمن شد.
حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از ششم فروردین ماه 94 بیش از هشت هزار و 700 کشته و ده ها زخمی برجای گذاشته است، اقدامی که همچنان در سایه سکوت محافل بین المللی ادامه دارد.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: ابوالفضل بابایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.